مسئول نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحيه گرمسار:
مسئول نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحيه گرمسار با تأكيد بر ترويج و نهادينه سازي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت: ما هرگز نباید اجازه دهیم خون شهیدانمان پایمال شود؛‌ چرا كه خون سرخ آنان دست دشمن را از خاک کشور قطع کرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدالله پور در ديدار با خانواده شهيدان « علیرضا حیدری »، « حسن سمنانی » و « محمود احمدی » ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس با بيان اينكه ما استقلال امروز کشورمان را مدیون رشادت های خالصانه شهیدان هستیم، اظهار داشت: شهدا و ايثارگران در هشت سال دفاع مقدس با فداکاری و جانفشانی های خود فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از بزرگترین رموز موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف است، را در بین مردم نهادینه کرده اند.

وی با بيان اينكه رزمندگان با دفاع از ناموس، اعتقادات مذهبی و انقلابی و دفاع از خاک وطن برگ زرینی از انقلاب را ورق زدند،‌افزود: امروز ایثارگری آنان گنج های معنوی گرانبهای عشق و غیرت را برای ما به یادگار گذاشتند.


مسئول نمایندگي ولی فقیه در سپاه ناحيه گرمسار با تأکید براینکه هر ایرانی موظف است دفاع مقدس را در هر لحطه از زندگی بر خود یادآوری کند، افزود: ما هرگز نباید اجازه دهیم خون شهیدانمان پایمال شود؛‌ چرا كه خون سرخ آنان دست دشمن را از خاک کشور قطع کرد.

حجت الاسلام اسدالله پور تأكيد كرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به ويژه براي نسل جوان امروز تبيين كنيم.


گفتنی است؛‌شهيد « علیرضا حیدری » در قائله کردستان منطقه سقز و در 19 سالگی براثر اصابت 2 گلوله در قلب و گردن در سال 58، شهید پاسدار «حسن سمنانی» در منطقه بستان، عملیات طریق القدس در سال 61 براثر اصابت ترکش به سر در سن 20سالگی و شهید «محمود احمدی» در منطقه حاجی عمران عراق و در مقابله با تک دشمن عراقی بر اثر اصابت ترکش در 19 سالگی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها