خبرهای داغ:

مراسم یادواره شهدا با عنوان " آبروی محله ما " در شهر الوند

مراسم با شکوه یاواره شهید شکراله عباسی با عنوان " آبروی محله ما" به همت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و در محله زندگی شهید عباسی در شهرالوند برگزارشد .
کد خبر: ۸۵۷۵۱۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگاربسیج از شهرستان البرز، مراسم یادواره شهیدان حسن عباسی،حسن آجرلو، سیف اله میرمحمدی و مراسم یادواره " آبروی محله " شهید شکراله عباسی در محله زندگی شهیدان وبا حضور سرگرد علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و همرزمان شهید برگزارشد.

حجة الاسلام علی شیرمحمدی مسئول تعلیم وتربیت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم گفت: حضور پرشکوه مردم در یادواره شهدا نشانه توجه مردم و عرض ارادت به شهیدان و خانواده های معظم آنهاست که قدردانی مردم را نسبت به رزمندگان دفاع مقدس نشان می دهد .

و ی تاکید کرد: هر جا سخنی از شهدا بیان می گردد ، دلها زنده می شود و توفیق بزرگی است که ما در خدمت شهدا باشیم و بتوانیم قدم کوچکی در راه زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا برداریم و همه ما در مراسم یادواره شهدا میهمان میزبان بزرگی مانند خانواده شهدا هستیم .

شیرمحمدی تصریح کرد: شهدا رفتند تا حکومت دینی و اسلامی بر این کشور حکمفرما باشد و جان خود را در راه ارزشهای انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز بتوانیم در امنیت و آسایش به سرببریم ودر یوق کشورهای استکباری وذلت وخواری ظالمانه دشمنان انقلاب نباشیم .

وی عنوان کرد: اینکه امروز قدرت های بزرگ دنیا در میز مذاکره با ایران مذاکره می کنند نشانه عجز کشورهای استکباری در برابر جمهوری اسلامی است که این امر فقط به برکت خون شهدای دفاع مقدس است که امروز توانسته با رهبری حکیمانه رهبری معظم انقلاب انقلاب را به سوی حرکت برای رسیدن به اهداف خود هدایت نماید و در منطقه ای که سراسر آشوب و بحران و جنایت های گروه های تروریستی است امنیت کامل را به ارمغان بیاورد .

شیرمحمدی افزود: شهدای دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه و تبعیت از فرامین امام خمینی (ره ) و لبیک به ندای عاشورایی امام راحل در مقابل خیانت ها وتوطئه های استکبار جهانی ایستادگی کرده و جان خود را در راه دفاع از ارشهای دینی انقلاب فدا کردند تا جامعه را از گمراهی نجات بدهند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز آرمان های شهدا را نشانه گرفته وبه دنبال تضعیف آرمان های انقلاب مانند ولایتمداری هستند که با هوشیاری و آگاهی مردم در عرصه پیروی از رهنودهای رهبری معظم انقلاب هیچ گاه به اهداف و اجرای نقشه های خود نخواهند رسید .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار