به مناسبت هفته دفاع

يادواره ي شهدا قرقري

در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا واحیای فرهنگ ایثاروشهادت یادواره شهداء در شهرستان هیرمند برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۲۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش باشگاه خبرنگارخبرگزاری  بسيج: به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس وبا هدف احیای فرهنگ ایثار وشهادت در بین نسل جوان وزنده نگه داشتن یاد ونام شهداءوآشنایی نسل جوان با رشادتهای رزمندگان وشهداء يادواره شهداي هشت سال دفاع مقدس شهرستان هيرمند در  بخش قرقري با حضور حجت الاسلام گزمه امام جمعه ي شهرستان هيرمند وجمعي از مسئولين سپاه وادارات بسیجیان وخانواده معظم شهداء  در حسينيه  سيدالشهداي قرقري برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام گزمه امام جمعه ي شهرستان هيرمند با اشاره به اينكه جوانان الگو خود را شهدا قرار دهند گفت امروز امنيت و آسايش و هرچه داريم به بركت خون شهدا است و انها براي ما معيار و الگو هستند برگزاري اين يادواره براي تكليم و زنده نگه داشتن ياد و خاطره ي شهدا و سرداران جان بركف اسلام و شهداي گم نام خفته در اين خطه از ميهن اسلامي است.

امام جمعه ي شهرستان هيرمند ادامه داد مسئوليت يادگاران جنگ در انتقال ارزش هاي شهادت به نسل آن بسيار مهم است. حجت الاسلام گزمه خاطرنشان كرد در تمام جمگ ها بخش عظيمي از خاك كشور را ز دست داديم اما در جتگ تحميلي و دفاع مقدس با اينكه هشت سال به طول انجاميد رزمندگان غيور اجازه ي تصاحب يك وجب از خاك ميهنمان را به دشمن ندادند.

وي با توجه به  فرمايش رهبر معظم انقلاب در ديدارهاي اخير گفت سه عامل اقتدار ملي از ديدگاه رهبري اقتصاد مقاومتي پيشرفت ملي و حفظ روحيه ي انقلاب گري در بين جوانان است كه بايد تقويت شود در پايان مراسم نيز از خانوتده هاي شهداي قرقري تقدير به عمل امد.

ارسال نظرات