خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سیاست های غرب را به چالش کشید و تمدن غرب را با چالشی جدی مواجه کرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۱۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوئین زهرا، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، پیامدهای گوناگونی را برای غرب به همراه داشت گفت: سقوط مهم ترین پایگاه منطقه ای آمریکا، شکسته شدن ابهت و قدرت پوشالی آمریکا مهم ترین پیامد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ساختارهای اجتماعی و سیاسی غرب به چالش کشیده شد و غرب سیاست های خود را با پیروزی انقلاب اسلامی در خطر دید.

رجبی نهادینه شدن مردم سالاری دینی در ایران و بازگشت انسان به دین و فطرت خویش را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: بازگشت انسان به فطرت دینی و الهی موج تازه ای را در دنیا رقم زد و غرب را به رویارویی با نظام نو پای جمهوری اسلامی واداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان به این امید بودند که این انقلاب بیشتر از چند صباحی نمی تواند دوام داشته باشد ولی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان با استفاده از کودتا، ترور، جنگ داخلی، تحرکات قومی و جنگ کلاسیک همه جانبه درصدد خفه کردن آن برآمدند اما به لطف الهی و با هدایت های حضرت امام (ره) و بصیرت مردم انقلابی کاری از پیش نبردند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی بر تمامی مشکلات داخلی و خارجی را از الطاف خفیه الهی برشمرد و اذعان کرد: این انقلاب، انقلابی الهی با مردی الهی و مردمی ولایت مدار صورت پذیرفت و 36 سال است که با همان ارزشها و آرمانهای مقدس به راه خود ادامه می دهد و امید آن است که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل گردد.

2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها