مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

تنها ملتی که می‎تواند دربرابر استکبار جهانی بایستد ملت ایران است

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: تنها ملتی که می‎تواند دربرابر استکبار جهانی بایستد ملت ایران است که این مهم از دستاورد هشت سال دفاع مقدس و ثمره خون پارک و مطهر شهداست.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۱۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امروز در همایش یاد یاران در شهرستان گناوه با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ارزش‌ها و حماسه‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس پاسداشت روحیه خستگی ناپذیری ایثارگران، و فداکاری شهیدان و حماسه‌آفرینانی است که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران در تمام جهان آشکارشده گفت: امروز صلابت و اقتدار ایران اسلامی برای همگان اثبات شده بگونه‌ای که سایر کشورها بر این مهم واقف هستند.

کریمپور با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای توانمندی بسیار بالایی است بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند با اقتدارایران اسلامی دشمن جرات حمله و تعرض به ایران ندارد و اگر در هرسطحی عمل کند با پاسخ کوبندهای مواجه میشود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مقابل استکبار و توطئه‌های مختلف آنها ایستاده است گفت: دشمنان در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران اسلامی را قدرتی بزرگ میدانند که در مقابل استکبار و اهداف و توطئه‌های مختلف آنها ایستاده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه کشورهای مستکبر و صهیونیسم جهانی در برابر عظمت جمهوری اسلامی ایران به زانو درآمده افزود: کشورهایی که روزی خود را ابر قدرت میدانستند اکنون با قدرت و توانمندی ایران اسلامی روبهرو شدند بگونهای که نمیتوانند هیچ توطئه و دسیسهای را اجرایی کنند.

وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را آشکار شدن اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: تنها ملتی که میتواند دربرابر استکبار جهانی بایستد ملت ایران است که این مهم از دستاورد هشت سال دفاع مقدس و ثمره خون پارک و مطهر شهداست.

انتهای پیام/


ارسال نظرات