خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا:

ماهواره بمب نامرئی برای متلاشی کردن سنگر خانواده است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا گفت: ماهواره همانند بمب نامرئی است و هدف آن متلاشی کردن سنگر خانواده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۱۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزارش بسیج از بوئین زهرا، مرتضی امیری نژاد در نشست بصیرتی حوزه خواهران بسیج دانسفهان با بیان اینکه امروز مهم ترین ابزار جنگ نرم دشمن ماهواره است گفت: ماهواره عامل اصلی فساد و فحشا در جوامع را فراهم می سازد و در صدد فروپاشی بنیان خانواده است.

وی ماهواره را بمبی نامرئی برای متلاشی کردن سنگرخانواده دانست و افزود: ترویج برهنگی زنان، ترویج بی حیایی در بین خانواده، ترویج خیانت زن و شوهر به همدیگر از جمله مهم ترین برنامه های این ابزار جنگ نرم برای از بین بردن تحکیم خانواده هاست.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا، مهم ترین راه مقابله با دشمن را شناخت اهداف دشمن برشمرد و ابراز داشت: مادامی که ما دشمن واقعی و اهدافش را نشناسیم نمی توانیم در برابر دشمن عکس العمل مناسبی را نشان دهیم بنابراین شناخت دشمن و اهدافش باید در اولویت برنامه های ما باشد.

وی اظهار داشت: بصیرت و آگاهی بخشی به خانواده ها در خصوص استفاده از ماهواره و همچنین استفاده از همه ابزارهای فرهنگی در این زمینه از جمله مواردی است که می تواند ما را در برابر خطر ماهواره بیمه کند.

امیری نژاد پتانسیل فرهنگی کشور در برابر جنگ نرم دشمن و به خصوص ماهواره را بسیار بالا دانست و تاکید کرد: دانشگاه دفاع مقدس و شهدای گرانقدر ما با ارزش ترین پتانسیل فرهنگی کشور در برابر خطر ماهواره هستند به شرطی که بتوانیم آن را در جامعه به درستی تبیین کنیم.  

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار