مسئول شجره طیبه صالحین در سپاه سبزوار گفت: رژیمی که دستش با آمریکا در یک کاسه است نمی تواند خادم حرمین شریفین باشد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۹۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جعفر خوش سیما در مراسم یادواره شهدای سرمشق بصیرت با اشاره به حوادث تلخ منا اظهار داشت: حاکمینی که خود را خادم حرمین و حجاج بیت الله الحرام می دانند نشان دادند که کمترین ارزشی را برای جان مسلمانان قائل نیستند.

وی بیان اینکه شهدا سرمشی برای تمام میادین بودند تصریح کرد: دشمن شناسی از مهم تریم ویژه گی های شهدا بود که با بصیرتی مثال زدنی این مهم را انجام دادند و در دام فریب ها نیافتادند.

خوش سیما با اشاره به اینکه در راه شهدا بودن و ماندن نعمتی است که باید از خداوند خواستار باشیم تاکید کرد: شهدا از راه خدا خارج نشدند و به لقا الله پیوستند پس راه شهدا همان راه است که انسان را به درجات عالی قرب الهی خواهد رساند.

مسئول شجره طیبه صالحین در در سپاه سبزوار ادامه داد:ما امروز نیاز که با شهدا باشیم وبا زنده نگه داشتن یادشان ،اهدافشان و روحیه شان در جامعه روح معنویت شهادت و نشاط را در جامعه جریان بخشیم.

وی با بیان اینکه شهیدان اقامه نماز را در دستور کار خود قرار دادند خاطر نشان کرد: برپا داشتن نماز به این معنی است که هم خود نماز را به عنوان یک وظیفه شخصی انجام داده و اینکه دیگران را به عنوان یک وظیفه اجتماعی به نماز دعوت کرد.

خوش سیما با بیات اینکه خدمت رسانی به مردم از عبادات است تصریح کرد: شهدا اهل خدمت به مردم بودند و این را از بزرگترین عبادات الهی می دانستند.

مسئول شجره طیبه صالحین با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر واجبی است که در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است، تاکید کرد: متاسفانه دشمن امروزه در جامعه ارزش ها را به عنوان ضد ارزش معرفی میکنند تا برای از بین بردن آن راه سهل تری را داشته باشد.

خوش سیما برگزرای حلقه های صالحین و اشنایی بسیجیان با هجمه های دشمن را واکسنی در برابر این هجمه ها دانست و افزود : هدف از تشکیل این حلقه ها ایجاد بصریت در جوانان و آشنایی آنها با ارزش ها است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها