خبرهای داغ:
در هفته دفاع مقدس؛

ساختمان گردان ولیعصر(عج) تیپ مستقل 12 قائم(عج) در بسطام افتتاح شد

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین ساختمان گردان ولیعصر(عج) تیپ مستقل 12 قائم(عج) در شهر بسطام افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۹۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس ساختمان گردان ولیعصر(عج) تیپ مستقل 12 قائم(عج) با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود،بخشدار،شهردار و امام جمعه شهر بسطام و مسئولین نظامی و انتظامی ومحلی افتتاح شد.

در این مراسم سردار قاسم زاده فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام با بیان اینکه گرامیداشت ایثار و فداکاری آن دوران برای نسل امروز لازم و ضروری است بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت اسلام و ولایت به ثمر رسید و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این ایمان و ولایت پشتیبان انقلاب بود و امروز نیز باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر چند جنگ امروز تغییر کرده و در راستای فرهنگی است اما ما از بُعد نظامی و آمادگی رزمی غافل نیستیم ادامه داد: گردان های رزمی امام حسین(ع) برای جذب بسیجیان عاشق اسلام و ولایت در جای جای کشور حضور دارند و با جذب و سازماندهی و آموزش های منظم رزمی و تاکتیکی آنها را آماده مبارزه با استکبار و متجاوز کرده اند.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: همکاری و همراهی بسیج و سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همیشه بوده و هست و تلاش داریم که این همدلی با توجه به تاکیدات رهبری بیشتر و بیشتر شود و هم در بٌعد نظامی و هم فرهنگی بتوانیم به وظایف خود عمل نماییم.

در این برنامه فرمانده گردان ولیعصر(عج) بسطام نیز با خیرمقدم به همه مدعوین به ارائه گزارشی از عملکرد این گردان در برگزاری دوره های مختلف رزمی،اعتقادی و تاکتیکی و بروز رسانی اطلاعات نیروها و جذب و آموزش آنها پرداخت.

در پایان از شهردار بسطام به دلیل همکاری در ایجاد ساختمان گردان ولیعصر(عج) با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

خاطر نشان می شود ساختمان گردان ولیعصر(عج) بسطام در یک طبقه و در جوار حرم امامزاده ابوالقاسم ایجاد شده است و نهادهای مختلف شهر بسطام و به خصوص شهرداری همکاری و مساعدت لازم را در احداث این بنا نموده و نمونه ای از همدلی بین نهادهای مختلف را در سال مزین به این نام به ظهور رسانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها