فرمانده سپاه سنندج در اختتامیه جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج گفت:پاسداشت دوران دفاع مقدس با زبان هنر بهترین راه برای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۸۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالحسین یوسفی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره دوسالانه فیلم کوتاه بسیج که با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان استان کردستان در آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، شجاعت، شهامت و اخلاص ایثارگران در طول هشت سال جنگ نابرابر است.

وی با تاکید بر اینکه کشور عراق از طرف 50 کشور قدرتمند دنیا تجهیز می شد، گفت: دفاع جانانه جوانان ،حضور قهرمانانه زنان و روحانیون در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس شد.

فرمانده سپاه سنندج بیان داشت: تبعیت رزمندگان از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب پیروزی جبهه حق در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح شد.

یوسفی با تاکید بر اینکه جنگ ایران و عراق ،جنگ حق علیه باطل بود،اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مختص تمام آحاد ملت ایران است و باید در این مسیر دچار انحراف نشویم.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان به عنوان هویت زنده دوران دفاع مقدس هستند،گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب وظیفه اصلی هنرمندان است.

فرمانده سپاه سنندج ارتباط مستقیم هنرمندان با شاهدان دوران دفاع مقدس،موجب خلق آثار ارزشی و ماندگار می شود.

یوسفی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص هنر که بیان فرمودند،هنر دمیدن روح تعهد در کالبد جان انسان ها است،گفت:هنرمندان با توجه به رسالت خطیر خود باید به نحو احسن ارزش های دفاع مقدس را به نسل بعدی انتقال دهند.

وی در پایان یادآور شد: هنرمندان سربازان جبهه فرهنگی هستند که با حضور به موقع در میدان فرهنگ و هنر،موجب احیای ارزش های دوران دفاع مقدس در تمامی زمان ها می گردند.

ارسال نظرات