فرمانده سپاه نیکشهر از مرمت و زیباسازی 12 مدرسه در قالب اردوهای طرح هجرت 3 شهرستان نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۷۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج :، ‌سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی در مراسم اختتاحیه فعالیت‌های طرح هجرت 3 اظهار داشت: هدف از اجرای طرح هجرت 3 بسیج، غنی‌سازی اوقات فراغت و آشناسازی دانش‌آموزان با مهارت‌های مختلف، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین آنان است.

وی افزود: ساماندهی دانش‌آموزان با انگیزه در قالب گروه‌های جهادی یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان نیکشهر است که در ایام تابستان و در قالب طرح هجرت 3 و در تمام طول سال همانند سال‌های گذشته منشاء خدمات بسیاری در عرصه عمرانی و خدماتی، بهسازی و مرمت مدارس در مناطق محروم شهرستان بوده است.

وی از مرمت و زیباسازی  12 مدرسه در شهرستان نیکشهر خبر داد و گفت: در طرح اردویی جهادی هجرت 3 تعداد 560 نفر دانش‌آموز به کارگیری شدند.

ملایی با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت بسیج سازندگی در عرصه اشتغال‌زایی، تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان هرسال قدم‌های مثبتی را در عرصه اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی برداشته و با ارائه طرح‌های اشتغال‌زا، تسهیلات لازم و برگزاری جلسات و برقراری تعامل با سایر ادارات و نهادها توانسته است در این عرصه مهم موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

ارسال نظرات