خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: عمر ننگین رژیم اشغالگر قدس به سر رسیده است و این رژیم تروریستی آخرین روزهای عمر نکبت بار خود را سپری می کند.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۶۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار ما رژیم غاصب صهیونیستی را یک رژیم تروریست و بی رحم توصیف کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس 66 سال است که بی رحمانه در فلسطین نسل کشی می کند و جهان فقط نظاره گر این نسل کشی است.

وی دبیر کل سازمان ملل را سخنگوی کاخ سفید دانست و افزود: این سازمان های به اصطلاح بین المللی در جهت نیل به اهداف قدرت های جهانی تشکیل شده اند و هدفی جز تامین اهداف غرب و امریکا ندارند.

وی اظهار داشت: شعار دروغین حقوق بشر امریکا و غرب در جنگ غزه و همچنین حمله اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی به شدت رنگ باخت و ثابت شد که کشوری که حامی رژیم پست کودک کش است و خود ناقض اصلی حقوق بشر است هرگز قابل اعتماد ملت ایران نخواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا، با اشاره به اینکه ایران اسلامی هرگز دست از حمایت از مقاومت بر نخواهد داشت ابراز داشت: ملت و دولت ایران همیشه در کنار مقاومت خواهند ماند و هر دولتی یا گروهی که در برابر رژیم صهیونیستی بجنگد مورد حمایت ایران اسلامی خواهد بود.

وی تاکید کرد: عمر ننگین رژیم اشغالگر قدس به سر رسیده است و این رژیم تروریستی آخرین روزهای عمر نکبت بار خود را سپری می کند و انشا ا... در آینده ای نزدیک شاهد زوال این رژیم کودک کش خواهیم بود.

2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها