مسئول بسیج اداری، کارگری و اصناف خراسان رضوی تاکید کرد:
مسئول سازمان بسیج اداری، کارگری و اصناف سپاه امام رضا(ع) گفت: در بسیج ادارات ما به دنبال این هستیم که فرهنگ و الگوی نظام اسلامی را در ادارات پیاده سازی کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۵۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار زرنگ در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان خلیل آباد،  در خصوص اهداف بسیج ادارات اظهار داشت: در بسیج ادارات ما به دنبال این هستیم که فرهنگ و الگوی نظام اسلامی را در ادارات پیاده سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در ادارات نباید یک کارمند خود را رئیس و برتر بداند خاطر نشان کرد: در ادارات باید یک کارمند خود را به عنوان خدمتگذار و خادم برای مردم و ارباب رجوع بداند.

زرنگ در ادامه با بیان اینکه در ادارات باید به نقطه ای برسیم که بسیار مطلوب و ایده آل باشد، تصریح کرد: امروز باید در ادارات طوری کار شود که وقتی ارباب رجوع مراجعه می کند با برخورد خوب اسلامی و سازنده کارمندان آن اداره، نسبت به نظام و اسلام دید مثبتی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخورد کارمندان باید خوب، درست و در تراز اسلام باشد، اذعان نمود: چهره اداره و کارمندان آن اداره باید برگرفته از اسلام باشد، برخی از ادارات ما بویی از اسلام نبرده است.

مسئول مسئول سازمان بسیج اداری، کارگری و اصناف سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه صالحین بعنوان محورترین برنامه در بسیج برگزار می شود ، تاکید کرد: حلقه های صالحین بعنوان مهمترین رکن در بسیج محسوب می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تربیت مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی از همان پایه از مهمترین اهداف حلقه های صالحین است که آینده نظام را تعیین می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به گروهای تروریستی داعش اظهار داشت: نیروی اسلام که باید نیروی اصلی در مبارزه با کفر قرار بگیرد در درون اسلام در جهت مهار نیروهای ضد اسلام قرار گرفته شده است.

زرنگ با بیان اینکه جنایاتی که داعشی ها انجام می دهند روی هیتلر و صدام و جنایات کاران تاریخ را سفید کرده است و در هیچ جای تاریخ صورت نگرفته است ، گفت: غرب از به وجود آوردن داعش به دنبال ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل در منطقه ، جذب کردن افکار عمومی دنیا برای مقابله خشن تر علیه اسلام و به دنبال منابع عظیم مالی در عراق و سوریه و… در جهت تضعیف اسلام هستند.

وی در خاتمه با بیان اینکه افکار عمومی دنیا امروز کاملاً بر علیه اسلام شده است، برشمرد و اذعان نمود: کار بسیج ادارات در این زمینه و کمک به جبهه مقاومت بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها