خبرهای داغ:
مدیر موسسه « اندیشه مسطور» خبر داد؛

بررسی آسیب‌های کاهش جمعیت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

مدیر موسسه « اندیشه مسطور» گفت: غرفه این موسسه به منظور بررسی آسیب‌های کاهش جمعیت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس برپا شده است و کارشناسان حوزوی این غرفه به سوالات بازدیدکنندگان در مورد لزوم افزایش جمعیت پاسخ می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۵۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱

حجت‌الاسلام مهدی ندیمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با بیان اینکه کاهش جمعیت و افزایش رده سنی مردم یکی از نگرانی‌های نظام اسلامی است تصریح کرد: غرفه موسسه اندیشه مسطور به منظور بررسی آسیب‌های کاهش جمعیت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس برپا شده است و کارشناسان حوزوی این غرفه به سوالات بازدیدکنندگان در مورد لزوم افزایش جمعیت پاسخ می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش جمعیت یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر انقلاب اسلامی است ابراز کرد: فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و دیگر بزرگان دینی در مورد اهمیت جوان کردن رده سنی مردم جامعه به همت موسسه اندیشه مسطور و با استفاده از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در نمایشگاه بزرگ یاد یاران به نمایش گذاشته شده است.

مدیر موسسه اندیشه مسطور خاطرنشان کرد: در راستای تبیین اهمیت افزایش جمعیت و گرایش خانواده‌ها به سمت تولد فرزندان بیشتر محصولات فرهنگی مختلف در غرفه این موسسه در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه بزرگ یاد یاران قرار می‌‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه موسسه اندیشه مسطور تاکنون اقدامات گسترده‌ای را برای تبیین اهمیت افزایش جمعیت در نقاط مختلف نظام اسلامی انجام داده است ادامه داد: کارشناسان این موسسه دوره‌های آموزشی مختلفی را سپری کرده و به خوبی می‌توانند شبهات دشمن را پاسخ‌گو باشند.



ارسال نظرات