خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قزوین:
امیدواریم بستری از سوی مسئولان استان قزوین فراهم شود تا اعزام دانش‌آموزان به اردوهای معنوی راهیان نور محقق و با کیفیت مناسب صورت گیرد تا در جامعه و شهر اثرات آن را ببینیم.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۵۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور با حضور حجت‌الاسلام  علی معبودی  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در سالن جلسات شهید حسن پور سپاه قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام  علی معبودی  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قزوین، در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور که ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شروع سال تحصیلی جدید و تبریک اعیاد دهه ولایت، اظهار کرد: امیدواریم بستری از سوی مسئولان سپاه صاحب‌الأمر (عج)  و اداره آموزش و پرورش استان قزوین فراهم شود تا اعزام دانش‌آموزان به اردوهای معنوی راهیان نور محقق و با کیفیت مناسب صورت گیرد تا در جامعه و شهر اثرات آن را ببینیم.

این مسئول با اشاره به انواع فقر و اثرات آن در بین انسان ها افزود: فقر در بین انسان ها به انواع فقر ایمان، فقر شخصیتی، فقر مالی و فقر دانش تقسیم می شود و هر شخصی که به یکی از این فقر ها دچار شود موجب هلاکت و نابودی خود خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین افزود: در دوران تاریخی گذشته فرعون، نمرود، قارون و سامری هایی که به فقر شخصیتی و ایمان دچار شده بودند، به دلیل عدم تبعیت از اولیای الهی و جدا کردن مسیر زندگی خود از افراد مقرب خداوند به هلاکت و نابودی دچار شدند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیری که برای حجاج کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، خاطرنشان کرد: جنایاتی که آل سعود در عربستان و در موسم حج مرتکب شده دل همه مسلمین را غمگین کرده است؛ این واقعه یک حادثه بزرگ و فراموش نشدنی بوده و علت همه این اتفاقات تلخ برتری‌طلبی آل سعود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی برای نوجوانان و نسل آینده ایران اسلامی قطعا با برکات بسیاری همراه خواهد بود که بهتر است در برگزاری هر چه بهتر این اردوها اهتمام و تلاش داشته باشیم تا اثرات آن را در کوتاه مدت و بلند مدت در شهر و جامعه خود ببینیم.

گفتنی است؛ علاوه بر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین، فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج)، مدیرکل آموزش و پرورش، معاونان سپاه صاحب‌الأمر(عج)، فرماندهان سپاه نواحی و شهرستان‌های استان قزوین، معاونان اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مناطق آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها