معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح:
معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در عرصه کنونی که دشمنان به روش های گوناگون بر علیه نظام اسلامی توطئه می کنند حضور مستمر پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه ها واجب است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۴۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی شامگاه یکشنبه در گردهمایی پیشکسوتان ایثار و شهادت آذربایجان غربی با عنوان همسنگران در ارومیه با تسلیت در گذشت حاجیان ایرانی و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس افزود: کید و مکر استکبار و جهانخواران امری است که نباید از آن غافل شد و هرچند دفاع مقدس پایان یافته اما جنگ ما هنوز تمام شده است.

وی اظهار کرد: امروز رزمندگان اسلام در شامات در حال نبرد هستند و این دو پیام در پی دارد اینکه جنگ ما هنوز تمام نشده و باید مهیا باشیم و دوم اینکه نباید از جنگ نیابتی که دشمن آغاز کرده غافل شد.

سردار ایزدی با بیان اینکه اسلام نابی که امام (ره) بنیان آن را در تاریخ گذاشت واقعا رهایی بخش بوده گفت: انگلیسی ها و آمریکایی در چنگ عراق متحمل کشته ها و هزینه گزافی شدند و امروز آمده اند تا با یک جنگ نیابتی در مقابل اسلام ناب با بسیج کردن تمام نیروهایشان به شکل نیابتی بایستند.

وی اظهار کرد: این جنگ دارای دو صحنه است یکی در داخل کشور که با علم کردن جنگ نرم شناخته شده و دیگری در بیرون از کشور.

سردار ایزدی اظهار کرد: هم اکنون ما یک نشانه داریم که مبنای تئوریک انقلاب اسلامی است و آن ولایت فقیه است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بایددر این عرصه مواظب بازیگران دشمن باشیم و نگذاریم دشمن از پنجره وارد شود.

وی اظهار کرد: آنها در صددند تا نور ولایت را خاموش کنند و برای این منظور داعش را علم کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هم اکنون دشمنان با علم کردن موضوع مذهب علیه مذهب، مزدوران خود را وارد عرصه کرده اند و کارهای عجیبی در سرزمین های اسلامی می کنند که از جمله آنها ایجاد خرابی و نابودی است.

سردار ایزدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند آذربایجان غربی سرزمین مجاهدت های خاموش است گفت: استقامت ورزیدن در برابر دشمنان و دعوت ملت به استقامت ضروریست و فرصت ها بسیار کم است.

وی اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و بهترین مخاطبان و باید همیشه آماده باشند و چرا که ما مکلف به تداوم راه شهیدان هستیم.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش ها و صدق است و این انقلاب این گونه به پیش رفته است.

وی با بیان اینکه ما مکلف به تداوم راه شهدا هستیم گفت: آذربایجان غربی و کردستان سرزمینی است که در آن خون پاک شهیدان بروجردی، و شهدای با اخلاص این خطه ریخته شده که امینت و نصرت الهی را در پی داشته است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در گردهمایی پیشکسوتان ایثار و شهادت استان گفت: آذربایجان غربی امروز یکی از امن ترین مناطق کشور و شمال غرب است.

سردار عابدین خرم افزود: امنیت پایدار مردمی در نقاط دور افتاده و حتی صعب العبور استان نیز فراهم شده و این نتیجه آمادگی رزمندگان و بیداری مردم است.

وی اظهار کرد: این امنیت را مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان هستیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس یکی از در خشان ترین مقطع از عمر انقلاب و تاریخ ایران اسلامی بوده است.

در این گردهمایی از 9 عنوان کتاب با حضور سردار ایزدی در موضوعات ایثار و مقاومت رونمایی شد.

ارسال نظرات