خبرهای داغ:
مسئول مديريت قران سپاه ولی عصر(عج):

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات نمیه نهایی قران کریم

مسئول مديريت قران سپاه ولی عصر(عج)اظهار کرد : چهاردهمین دوره مسابقات نمیه نهایی قران کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:
سعید سواری بیان کرد :  شرکت کنندگان مسابقات چهاردهمین دوره  در چهاررشته قرائت ، ترتيل ، حفظ و مفاهيم سطح يك و2  به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای حضور در مسابقات سپاه راه یافتند.
سواری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قران ویژه خواهران گفت : ارج نهادن به قران و ترویج فرهنگ آن و همچنین مقابله با جنگ نرم از عمده اهداف برگزاری مسابقات قران است .چهاردهمین دوره مسابقات نمیه نهایی قران کریم در ناحیه امام علی (ع)باحضور حجت الاسلام موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
حجت الاسلام سید محمود موسوی با تاکید برفراگیر کردن فرهنگ قران کریم دربین خانواده ها و خواهران کارمند سپاه گفت : می توان از این قاریان برجسته به عنوان آموزشیار قران کریم در دوره های مرکز آموزش عقیدتی استان استفاده کرد.
شایان ذکر است در چهاردهمین دوره مسابقات نمیه نهایی قران کریم ویژه خواهران ، عبيداوی از ناحیه حمیدیه در رشته تحقیق وعلیزاده از ناحیه گتوند در رشته ترتیل به عنوان نفرات اول معرفی شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار