فرمانده منطقه چهارم ثارالله ندسا گفت: امروز پیام شهید مهدوی برای ما این است که باید تا آخرین نفس ایستاد و تسلیم دشمن نشد.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۳۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سردار یداله بادین با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم و مسئولان در مراسم نکوداشت شهید شاخص سال شهید نادر مهدوی که دیشب به همت سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در مصلای نماز جمعه برگزار گردید اظهار داشت،: شهید نادر مهدوی نماد مقاومت، ایستادگی و عزت است و این ویژگی باید در عرصه سیاست خارجی که عرصه برخورد با دشمنان این نظام است نیز وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم شهرستان عسلویه در این مراسم فریاد ظلم‌ناپذیری ملت ایران خواهد بود، گفت: امروز پیام شهید مهدوی برای ما این است که باید تا آخرین نفس ایستاد و تسلیم دشمن نشد.

وی افزود:بار دیگر مردم انقلابی و ولایی عسلویه با حضور پرشور و کم سابقه خود در مراسم نکوداشت شهید نادر مهدوی که با عنوان مدافع عزت و شهید شاخص امسال کشور معرفی شده ، نشان دادند که همواره شهدا الگوی مقاومت و ایستادگی برای حفظ استقلال و عزت کشورشان هستند.

وی خاطر نشان کرد: این شهدا نه تنها متعلق به خانواده هایشان بلکه متعلق به همه ملت هستند و تمام این شهیدان هر یک به عنوان یک شهید ملی هستند.

بادین خاطر نشان کرد:درس فداکاری، حمایت از دین، اسلام و کشور، ایستادگی در برابر مستکبرین درس هایی بود که شهدا به ما دادند و امروز وظیفه ما است که این درس ها را به صورت عملی در وجودمان ایجاد کنیم و همان گونه که اباعبدالله الحسین الگوی ما است، شهدا نیز باید الگوی ما باشند.

در ادامه مراسم شاهد خاطره گویی همرزم شهید، برادر مظفری و اجرای گروه تواشی معراج و تجلیل از همسر، برادر و فرزند شهید مهدوی صورت گرفت ودر پایان حاج مهدی منصوری به مداحی پرداخت.

انتهای خبر/


ارسال نظرات
پر بیننده ها