به مناسبت هفته دفاع مقدس در خارگ انجام شد
همایشمشترک ائمه جمعه و جماعات، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع و خانواده ایثارگران در خارگ برگزار گردید .
کد خبر: ۸۵۷۵۰۱۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، دراین همایش که با حضور بخشدار، امام جمعه موقت، روحانیون و جمع کثیری از رزمندگان، جانبازان و خانواده های معظم شهیدان خارگ در سالن هفتم آذر پایگاه دریایی ارتش این جزیره برگزار گردید، سرگرد عبدالکریم دانش آموز رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خارگ ضمن خیر مقدم به مهمانان در سخنانی کوتاه گفت: هفته دفاع مقدس بهانه ای است برای یادآوری رشادت های ملتی که با دست خالی و تنها، برابر دشمنی تا بن دندان مسلح ایستاد، که دنیا را پشت سر خود می دید وسرانجام قدرت های سلطه گر جهانی، علیرغم میل باطنی خود اقتدار و پیروزی همین جوانان آفتاب سوخته و بی ادعای ایران اسلامی را به نظاره نشستند .

سرگرد دانش آموزتصریح کرد: ارزش و اجر معنوی کار شهیدان، ایثار گران و رزمندگان همچنین خانواده محترم آنان به قدری زیاد است که نیاز به تقدیر ندارند ولی ما بر حسب تکلیف، نیاز وادای دین خود به این عزیزان، مراسماتی این چنین را برپا می کنینم بلکهقدمی در مسیر شهداء براشته، ابتدا خود سپس جامعه را از آسیب های فرهنگی مصونیت بخشیم .

در ادامه امام جمعه موقت خارگ اظهار داشت: در دین مبین اسلام، اصل دفاع و جهاد از جایگاه شاخصی برخوردار است و در مکتب شیعه، امامی داریم که برای اصلاح دین رسول الله، جان خود، اهل بیت و اصحابش را فدا نموده است و رزمندگان ما از همین مکتب عاشورا درس گرفته و پیروزی خون بر شمشیر را عینا معنا نمودند .

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: پندار باطلی است که بگوییم جنگ بر علیه ما تمام شده، بلکه نوع جنگو شیوه حمله دشمن عوض شده است. وی ادامه داد: دشمن به واسطه وسایل مدرن ارتباطی از جمله ماهواره هادر خانه های ما سنگر گرفته است و امروز دفاع مقدس ما در جبهه فرهنگی و دفاع از ارزشهاست، اصول ومبانی اعتقادی که ستون های مستحکم انقلاب هستند وهر گونه تزلزل در آنها تضعیف انقلاب را به دنبال خواهد داشت .

در ادامه مراسم، سرهنگ شعیب اسحاقی یکی از فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس به ذکر خاطره پرداخت و از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهیدان تجلیل شد.

پایان برنامه با تقدیر از سربازان نمونه یگانهای نظامی وانتظامی و ضیافت نهار، به میزبانی سپاه ثارا... خارگ همراه گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها