خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

رژیم سعودی متهم اصلی کشتار عظیم حاجیان است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه فاجعه منا هولناک و توطئه‌آمیز است، گفت: رژیم سعودی متهم اصلی کشتار عظیم حاجیان است.
کد خبر: ۸۵۷۵۰۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی در همایش امربه معروف و نهی از منکر قهاوند بیان داشت: دفاع مقدس ارتباط نزدیکی با مسأله نماز و امر به معروف دارد و ضروری است این فرهنگ از این زوایا نیز به مردم معرفی شود .

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: رزمندگان اسلام، هشت سال مستمر را در شرایط سخت و طاقت فرسا جنگیدند تا بتوانند به فریضه مهم الهی که نماز و امر به معروف است عمل نمایند.

وی با بیان اینکه فاجعه منا هولناک و توطئه‌آمیز است، گفت: رژیم سعودی متهم اصلی کشتار عظیم حاجیان است.

مجیدی با اشاره به اینکه این مسیر، مسیر تردد اکثر ایرانیان و شیعیان بوده است که بدون ابلاغ قبلی و هماهنگی و به‌صورت ناگهانی مسدود شده است این فاجعه هولناک را غیرطبیعی و توطئه آمیز ارزیابی کرده رژیم سعودی را متهم اصلی کشتار عظیم حاجیان در این فاجعه بزرگ دانست.

وی با اشاره به دست‌نشاندگی و هم‌پیالگی آل سعود با نظام سلطه و خصوصاً شیطان بزرگ آمریکا، تولی ایشان با دشمنان خدا و دین را بزرگترین مصداق شرک دانسته و عقاید خرافی و باطل وهابیت در باب شرک‌آلود بودن زیارت را به چالش کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات