خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در همایش اسوه‌های ایثار نهاوند:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: زنان در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در همایش اسوه‌های ایثار که به همت حوزه مقاومت بسیج زینب کبری(س) نهاوند برگزار شد در جمع بانوان ایثارگر اظهار داشت: اسوه یعنی الگو، نمونه و کسانی که ممتاز هستند و دیگران باید به آنها نگاه کنند.

وی ادامه داد: کسانی که الگو هستند باید راه و جهت را به دیگران نشان دهند تا آنان در چاه و چاله سیاسی و فرهنگی نیفتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به بانوان ایثارگر ابراز داشت: شما به عنوان یک همسر آزاده، همسر رزمنده، شهید یا همسر جانباز باید قدر خود را بدانید و خدا را شاکر باشید که این توفیق را به شما داده و این را قدر بدانید.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) اظهار کرد: ایشان در این حدیث فرموده‌اند کسی اهل بصیرت است که بشنود، بیندیشد، نگاه کند، دریابد و ازعبرت‌ها بهره گیرد و راه‌های روشن را بپیماید و خود را از سقوط حفظ کند.

ابوحمزه بیان داشت: بانوان و خواهران ایثارگر باید مانند نگین انگشتری در بسیج بدرخشند و زنان و دختران دیگر جامعه از رفتار و منش آنها درس بگیرند.

وی با اشاره به نقش مؤثر زنان در مقابله با جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی افزود: ما هم اکنون مراقبت در عرصه اقتصادی و امنیتی را داریم اما اولویت ما در عرصه فرهنگی است و بخشی از این تکلیف مهم بر عهده خواهران ایثارگر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امروز زنان کشورهای مسلمان مانند لبنان، سوریه، فلسطین و غیره از زنان ایثارگر الگو گرفته‌اند و هر روز شاهد شهادت فرزندان و عزیزان خود به دست صهیونیست‌ها هستند ولی دست از رسالت خود بر نمی‌دارند.

وی به ویژگی‌های فرد با بصیرت اشاره کرد و گفت: بصیر کسی است که هدف‌شناس، راه‌شناس و دشمن‌شناس باشد و به مو قع و به اندازه عمل کند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: امروز با توجه به فرا رسیدن انتخابات پیش رو بر همه ما تکلیف است که با حفظ هوشیاری توطئه‌های دشمنان را شناسایی و برای آحاد مردم تبیین کنیم تا از نفوذ سیاسی جلوگیری شود و افراد و اشخاصی که دارای شرایط لازم هستند به عنوان نماینده‌های اصلح مردم به مجلس معرفی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات