در ششمین روز از هفته دفا ع مقدس گردهمائی تبیین و نشر معارف ارزشهای دفاع مقدس به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۷۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از بهاباد: در ششمین روز از هفته دفا ع مقدس گردهمائی تبیین و نشر معارف ارزشهای دفاع مقدس به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد و  با حضور مدیر  کل حفظ نشر و آثار ارزشهای دفاع مقدس استان یزد و سرهنگ فضلی از یادگاران دفاع مقدس و امام جمعه موقت و رئیس حوزه علمیه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولان و طلاب  و روحانیون در کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.

در  این گردهمائی سرهنگ فضلی  یکی از فرماندهان دفاع مقدس در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس  و تسلیت شهادت حجاج بیت الله الحرام در سرزمین منا به بیان خاطرات دوران جنگ هشت ساله پرداخت و گفت: در زمان دفاع مقدس، خودباوری و اعتماد به وعده‌های خداوند از مهم ترین علل پیروزی محسوب می‌شد، همچنین با وحدت حول محور رهبری و روحیه جهادی مردم، یاس دشمن و پیروزی ایران اسلامی رقم خورد.

وی با اشاره به این‌که دشمن در 8 سال دفاع مقدس ایستادگی و رشادت رزمندگان را مشاهده کرد، افزود: اکنون دشمن در نظر دارد از راه دیگری، ارزش‌های انقلاب را خدشه ‌دار کند، از این رو همه باید بدانند دشمنی که از در رفته نباید از پنجره بازگردد.

وی تصریح کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس حضور دشمن به صورت فیزیکی بود و در این راه شکست خوردند، ولی باز هم دست از کینه و دشمنی برنداشته و امروز با حیله و ترفند‌های مختلف در صدد هستند تا از راه‌های مختلف به کشور نفوذ کنند و به این نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند. امروز دشمنان قسم خورده کشور ما و در راس آنها آمریکای جنایتکار هر روز به بهانه‌های مختلف ما را تهدید می کند.

این فرمانده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس اوج شجاعت و دلاورمردی مردان و زنان ایرانی بود که در این دوران نقش آفرینی می کردند.

وی در ادامه بیان داشت: اقتدار و صلابت امروز ما مدیون  رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

در این مراسم سرهنگ فضلی با استفاده از نقشه های عملیات های مختلف بر روی پاور پونت به بررسی عملیات های مختلف پرداخت و بر نقش رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس تاکید کرد.

در ادامه  این گردهمائی محمدرضا خادمی رئیس دانشگاه آزاد اسلای واحد بهاباد در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت شهادت حجاج بیت الله الحرام را در سرزمین منا و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با اشاره به این که همه مدیون امام(ره)، شهدا، جانبازان و رزمندگان هستیم، تصریح کرد: جنگ تحمیلی و گنجینه دفاع مقدس برای ملت ما یک نعمت الهی و نتیجه اقتدار، عزت و امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خادمی خاطر نشان کرد : هشت سال دفاع مقدس اوج افتخار ملت آزاده و مقاوم ایران اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد در ادامه گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا، مجاهدت، شجاعت، ایثار و شهادت به پیروزی رسیدند.

وی تصریح کرد: امروز سربازان ولایت با قدرت و اقتدار مسیر و راه شهیدان و آرمان‌های مقدس امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا را حفظ و ادامه می‌دهند.

 

 

ارسال نظرات