نماینده مردم مشهد در مجلس اشاره داشت: خطر نفوذ دو تابعیتی‌ها متوجه انقلاب است و طرحی را در این خصوص تهیه و تقدیم هیئت رئیسه کردیم که آن را تائید نکرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در یادواره پنج شهید روستای کریم آباد نیشابور اظهار داشت: امروز رهبری برای امام خامنه‌ای سخت تر از رهبری برای حضرت امام (ره) است امروز سابقه‌داران از انقلاب اسلامی مقابل رهبری انقلاب صف کشیده‌اند درحالی که در زمان حضرت امام (ره) منافقین، حزب توده، کومله دموکرات و حزب بعث بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خطر نفوذ دو تابعیتی‌ها متوجه انقلاب است، ادامه داد: طرحی را در این خصوص تهیه و تقدیم هیئت رئیسه کردیم که هیئت رئیسه تائید نکرد.

وی ادامه داد: امروز مدیر پروازی داریم که بین تهران و آمریکا در حال رفت و آمد است و در این کشور مسئولیت دارد و زن و بچه او در آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه بارها رهبری فرمودند مسئولین چهره آمریکا را بزک نکنند، خاطرنشان کرد:جوری صحبت نکنیم که این دیو تبدیل به فرشته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس با طرح، ایده و تلاش خود جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه در آن زمان حضرت امام (ره) فرمودند همه شما باید یک جمعیت اطلاعاتی باشید و مردم بلافاصله دست به کار شدند و خانه‌های تیمی منافقین را شناسایی کردند و به سپاه اعلام کردند، خاطرنشان کرد: جنس این نوع نفوذ که رهبر انقلاب می‌فرمایند ترور آرمان های انقلاب است و امروز حجت شرعی است که بگردیم و نفوذی‌های زمان را پیدا کنیم و آنها را معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین مسئولیت ما حفظ حکومت اسلامی است و ما وظیفه داریم در عرصه‌های مختلف بجنگیم، مقاومت کنیم و فضیلت جهاد در این میدان به گفته رهبر انقلاب از فضیلت جهاد در هشت سال دفاع مقدس افضل است.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: اگر مجاهدات‌های رهبر انقلاب در جهت جلوگیری ازحذف فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت نبود،خیلی ها در این کشور کمر همت می‌بستند تا آثار دفاع مقدس را از بین ببرند.

وی ادامه داد: کارشان به جایی رسید که در مقطعی در تهران نام شهیدان را از کوچه‌ها و خیابان‌ها پاک می کردند و اسم گل و بلبل می نوشتند که فریاد خانواده شهدا بلند شد و جلوی آنها را گرفتند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه اگر عاشورا در تاریخ از یاد می‌رفت که نرفت، یاد شهدای شما مردم هم از یاد خواهد رفت که نخواهد رفت،خاطرنشان کرد: تا زمانی که عاشورا زنده است نام شهدای دفاع مقدس هم زنده است و رمز آن اتصال دفاع مقدس به عاشورا است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها