خبرهای داغ:
جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس شهرستان شاهین شهر و میمه گفت:نمایشگاه و رزمایش در حد وسع شهرستان خوب است اما نیاز است برخی سلاح ها،امکانات و تجهیزات آورده شود تا به جذابیت و تنوع نمایشگاه افزوده شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر و میمه، در پنجمین شب از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارکینگ پارک انقلاب شاهین شهر،سردار فدا جانشین محترم سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از غرفه های نمایشگاه هفته دفاع مقدس و شبیه سازی رزمایش عملیات های کربلای 4 و 5 بازدید به عمل آورد.

سردار فدا در پایان بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس گفت: لازم می دانم خسته نباشید و خدا قوت عرض کنم خدمت بسیجیان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه که در برگزاری و احداث نمایشگاه هفته دفاع مقدس و رزمایش زحمت کشیدند.

جانشین سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان با خوب ارزیابی کردن نمایشگاه و رزمایش بیان داشت:نمایشگاه هفته دفاع مقدس و رزمایش در حد وسع شهرستان خوب است اما نیاز است برخی سلاح ها،امکانات و تجهیزات آورده شود تا کودکان و نوجوانان با آن ها آشنا شوند.

وی در پایان گفت:طی بازدیدی که از غرفه ها داشتیم همه با شور و شوق و علاقه ، آمادگی کامل جهت ارائه اطلاعات در مورد غرفه داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها