راوی و جانباز دفاع مقدس درتربت جام گفت: تفکر و اعتقاد به فرهنگ عاشورا باعث پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران شده است و ما باید با تمام وجود از این تفکر مراقبت کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۹۱۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار محمود باقرزاده در گردهمایی سنگر سازان بی سنگر یادبود 9 شهید جهادگر تربت‌جام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جهادگر گفت: رزمندگان اسلام و جهادگران بر اساس استراتژی استقامت، پایداری و شهادت‌طلبی در دفاع مقدس جان‌فشانی و مقاومت کردند.

این یادگارهشت سال دفاع مقدس با اشاره به تفاوت نیروهای جبهه حق و باطل گفت: نیروهای دشمن در آن‌طرف جبهه و جنگ با دو تفکر لیبرالیستی نابودی انقلاب و خون‌خواری مأموریت دیگری نداشتند.

وی اضافه کرد: یکی از آموزش‌های نیروهای دشمن خون‌خواری بود و در مقابل رزمندگان اسلام در کنار آموزش نظامی پای کلاس عقیدتی می‌نشستند.

وی تصریح کرد: لحظات شیرین و زیبایی‌های دفاع مقدس و تلاش جهادگران از خاطره‌ها و تاریخ محو نخواهد شد و امروز برای جهاد جامعه در مقابل جنگ نرم باید از ارزش‌های دفاع مقدس استفاده و حماسه جدیدی خلق کنیم.

باقر زاده خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن برای 50 سال ایران برنامه دارد با تجارب بدست آمده ازهشت سال دفاع مقدس باید برای 100 سال آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار«ما می توانیم»،«ما زنده ایم، تازنده ایم رزمنده ایم» تأکید کرد: یک باردیگر این توان را در خودمان ایجاد کنیم و فریاد سر دهیم ما می‌توانیم روی پای خودمان بایستم ونیازی به اجنبی و بیگانگان نداریم.

این راوی جنگ با اشاره به فتنه‌های آمریکا و اسرائیل و سران حکومت‌های وابسته به استکبار جهانی گفت: امروز اگر دچار غفلت شویم در مقابل شهدا باید پاسخگو باشیم؛ به برکت تفکر امام و شهدا جمهوری اسلامی الگوی جهان شده است.

وی اضافه کرد: تفکر و اعتقاد به فرهنگ عاشورا ما را به اینجا رسانده است و با تمام وجود باید از این تفکر مراقبت کنیم چراکه دشمن به دنبال بی‌هویتی ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها