خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان خبر داد

برگزاری رزمایش گردان 401 حمزه سیدالشهدا الی‌بیت‌المقدس حوزه خادم‌پر همدان

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان از برگزاری رزمایش گردان 401 حمزه سیدالشهدا الی بیت المقدس حوزه خادم‌پر همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۹۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

هوشنگ صمدی‌مطلوب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش گردان 401 حمزه سیدالشهدا الی بیت المقدس حوزه خادم‌پر اظهار داشت: این رزمایش با کلاس‌های مقابله با ناآرامی‌ها، تخریب، سلاح‌شناسی با حضور مربیان مجرب به صورت گروهانی برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت دفاع در اسلام و بالا بردن روحیه نظامی سلحشوری در بین بسیجیان اضافه کرد: هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی رزمی بسیجیان گردان 401 بیت المقدس حوزه خادم‌پر و توانمندی آنها بود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان تصریح کرد: تا زمانی که مردم مسلمان و غیور ایران اسلامی با روحیه بسیجی در صحنه‌های دفاع از نظام حاضر بوده و به دستورات قرآن عمل می‌کنند و به فکر تقویت خود در تمام زمینه‌ها به خصوص دفاعی هستند هیچ دشمن خارجی توان تهاجم به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رزمایش الی بیت المقدس گفت: سه گروهان از گردان 401 حمزه سید الشهدا بیت المقدس حوزه خادم‌پر با اجرای آموزش‌های تئوری و تمرینات تاکتیکی منطبق بر تهدیدات احتمالی، خود را برای مقابله با هر گونه تهدید نظامی آماده کرده‌اند.

صمدی‌مطلوب آشنایی بسیجیان با شرایط اردوگاهی و زندگی در پادگان در شرایط کمی سخت و امکانات محدود را از دیگر اهداف رزمایش برشمرد و گفت: در این دو روز بسیجیان راهپیمایی شبانه و تمرین عملی رزم شبانه و جهت‌یابی در شب را تمرین کردند.

وی یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل نماز جماعت، زیارت عاشورا و ... نیز از جمله برنامه‌های این رزمایش بود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم‌پر همدان در پایان از جدیت بسیجیان و زحمات مربیان در اجرای بهینه رزمایش و آماده سازی در طول اجرای رزمایش تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار