علی اشرف خانلری
مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین:
خبرگزاری بسیج: آزاد اندیشی حق مسلم دانشجویان است و برپایی نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی زمینه های لازم برای ارئه نظریات و آشنایی با تفکرات دانشجویان را فراهم می کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۹۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تران خبرگزاری بسیج؛ این مطلب را مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک- ورامین گفت و افزود: این مرکز در حوزه فرهنگی از سطح بالاتری در بین دانشگاه های استان تهران قرار دارد و به همت رییس دانشگاه و سایر همکارانی که در زمینه های فرهنگی فعالیت دارند، توانسته ایم رتبه های بسیار خوب و ارزشمندی را در جشنواره های دانشجویی و کشوری کسب نماییم.

محمود علیزاده افزود: دانشگاه پیام نور مرکز قرچک- ورامین در سال تحصیلی 93/94بالغ بر 117 برنامه فرهنگی داشته که این برنامه ها شامل عفاف وحجاب، کارگاه های آموزشی ، برگزاری مراسم فرهنگی وهنری و... می شود.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش کانون های تئاتر وانجمن های فعال دانشجویی بیش از 8 نمایش با موضوعات مختلف به روی صحنه رفته که حتی برخی از این نمایش ها در فرهنگسراها وسراهای محله جنوب تهران به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج در بین جوانان و به ویژه دانشجویان، گفت: ازدواج امری توصیه شده در اسلام است که همواره مورد توجه بزرگان و اندیشمندان قرار می گیرد.

علیزاده افزود: برهمین اساس این دانشگاه با همکاری انجمن روانشناسی- دانشجویی رهگشا، کارگاه ها، همایش ها، نشست ها و جلسات مشاوره گروهی و فردی متعددی  برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با این مقوله مهم و آگاهی از تصمیمات مناسب در خصوص انتخاب همسر برگزار کرده است.

وی بسیج دانشجویی را یکی از اصلی ترین پایگاه های فرهنگی- علمی دانشگاه برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی با ایجاد نمایشگاه های متعدد در زمینه دفاع مقدس، برپایی اردوهای جهادی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در زمینه های مختلف اثرگذاری بسیاری بر دانشجویان دارد. 

علیزاده در پایان آزادی اندیشه را حق مسلم دانشجویان دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری کرسی ها ونشست های آزاد اندیشی  یکی از راهکار  های موثر جهت انتقال نظریات و تفکرات دانشجویان در فضای دانشگاهی است.

 

 

ارسال نظرات