خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در جمع بسجیان همکار، بر عملیاتی شدن فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۸۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف در بازدید از دفتر حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 و در جمع اعضای شورا، مزیت بسیجی بودن را عمل به تکلیف دانست و گفت: احیاء فریضه های واجبی همچون امربه معروف و نهی از منکر با لحاظ اجرای درست و مناسب، بایستی در اولویت برنامه های بسیج قرار بگیرد تا بخش عمده ای از مشکلات حل شود.

کتانباف با اشاره به اینکه امروز زمان مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود: در راستای منویات رهبری باید بکوشیم تا با استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی و مدیریت این امکان اجتماعی با جنگ نرم مقابله کنیم.

وی بسیج را سنگر غیرقابل فتح برشمرد و گفت: فرهنگ بسیج یعنی مقاومت و ایثار که در کشور ما به خوبی به اجرا در آمده و به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است.

کتانباف ادامه داد: به منظور اثرگذاری بیشتر، برنامه های عملیاتی در بسیج بهتر است به صورت فعالیت های خطی و مستمر اجرا شود.

وی همه همکاران را خواهر و برادرهای دینی برشمرد و گفت: در بسیج باید دستگیری از یکدیگر در اولویت های رفتاری قرار بگیرد و فرهنگ انسان دوستانه کمک به یکدیگر را با تکرار و تذکر ، بیش از پیش رواج دهیم.

شهردار منطقه 20 در پایان بهسازی تصاویر شهدا درمعابر و اجرای طرح نصب بیرق و پرچم های مشکی همزمان با ایام محرم و صفر را در دستور کار حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه 20 قرار داد.

 

 

ارسال نظرات