رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن تصرف شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه سرهنگ پاسدار حسن حسنی فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان جان برکف و همچنین مسئولین ادارات که در بهشت رضا(ع)بر مزار شهدای گمنام گلوگاه بر گزار گردید گفت : برژنیسکی وزیر خارجه وقت امریکا قبل از حمله عراق به ایران در دیداری که با صدام داشت گفت شمــا به ایران حمله کنید در طی ده روز می توانید پیروز شوید و به اهداف خود برسید.

فرمانده سپاه گلوگاه ادامه داد: صدام که به زعم خودش ایران را که تازه انقلابش پیروز شده بود ضعیف فرض میکرد وبه قدری مغرور بود که قراداد الجزایررا که خودش زیر آنرا امضا کرده بود پاره کرده بوددرحمله به ایران اهداف زیادی را دنبال میکرد. تصرف اروند یکی از هدفهای وی بود و اشغال خوزستان هدفی بعدی و مهمترین هدف صدام که برنامه استکبارجهانی هم بود این مسئله بود که جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد ولی خیال خامی داشتند و ازنقش ولایت ورهبری حضرت امام خمینی (ره) غافل شده بودند .

حسنی افزود :رزمندگان اسلام با رهبریت حضرت امام (ره) و با اتکا به دین مبین اسلام و با رشادت و فداکاری اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به تصرف دشمن زبون کـــــــــه حمایت استکبار شرق و غرب و کشورهای غربی وعربی را پشت سرش داشت به تصرف خود در آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها