فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه از اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۶۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه سرهنگ پاسدار حسن حسنی در نشست خبری با خبر نگاران به مناسبت هفته دفاع مقدسمطرح کرد: دفاع مقدس نمونه ای از جنایات وحشیانه آمریکا و استکبار جهانی است و نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و مردم فهیم هیچ گاه خوی جنگ طلبی دنیای استکبار را فراموش نمی کنند.

وی افزود: آسایش و امنیتی که امروز در کشور ما برقرار است مرهون زحمات و جان فشانی های شهدای والامقام، رزمندگان و ایثارگرانی است که از هستی و جان خود مایه گذاشتند و در راه دفاع ازناموس ، عزت و شرف خود و پاسداری از آرمان های امام خمینی(ره) رهسپار میدان نبرد حق با باطل شدند.

فرمانده سپاه گلوگاه بیان کرد: وظیفه امروز ما در هر لباس و جایگاهی حفظ ارزش های دفاع مقدس، پاسداری از خون شهیدان و نشر فرهنگ ارزشی و انتقال آن به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

حسنی گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ ابزاری دریغ نمی کند و بعد از پیروزی انقلاب با تحمیل جنگ در صدد خاموشی چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی بود که با ایستادگی و مقاومت سربازان امام خمینی(ره) مواجه شد و در همین حین از ترور شخصیت های تاثیر گذار انقلاب و بمب گذاری و عملیات خرابکارانه در داخل کشور دریغ نکرد.

وی تصریح کرد: ایادی استکبار که از نظر نظامی توان مقابله با ملت بزرگ ایران را ندارد امروزه از طریق فرهنگی وارد شده و جنگ نرم را آغاز کرده و با ورود از طریق فضای مجازی، ابزارهای ارتباطی و رسانه سعی در القای فرهنگ بیگانه و ایجاد شبهه در اعتقادات مردم ایران دارد.

فرمانده سپاه گلوگاه اذعان داشت: ایجاد فرقه ها، گروه های انحرافی و اختلاف افکنی بین فرق مخلتف از شگردهای دشمن است و خصوصا به دنبال از بین بردن وحدت بین مسلمانان است لذا باید هوشیار باشیم و با بصیرت، فتنه های دشمن را خنثی کنیم.

حسنی از اجرای بیش از ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و خدمات رسانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: گرامیداشت شهدای اصناف و تبیین نقش اصناف در دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با علما، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، یادواره سنگرسازان بی سنگر، نشست های بصیرتی، رژه حماسی و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، گردهمایی رزمندگان گردان همیشه پیروز امام حسین(ع) گلوگاه، شب شعر و خاطره، برگزاری مراسم آبروی کوچه و محله با محوریت گرامیداشت شهیدان حجازی، همایش امربه معروف و نهی از منکر، مسابقات ورزشی بومی و محلی و اهدا خون توسط بسیجیان نیز ازجمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گلوگاه در پایان نیز از همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مقابل پارک لاله تا زمین چمن مجتمع ورزی شهید سینه سپهر خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها