خبرهای داغ:
حجت الاسلام افشار ،از برگزاری باشکوه مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه استان در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

  حجت الاسلام عباس افشارمدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج از قزوین، از برگزاری باشکوه مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه استان در هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام افشارضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم وتسلیت شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام در فاجعه منا اظهار کرد:این حادثه غمبار که بسیاری از خانواده های حجاج بیت الحرام را داغدار نمود ناشی از بی کفایتی ومدیریت غلط وعدم عمل دولت سعودی به تعدات ومسئولیت خود نسبت به حفظ جان وسلامت ضیوف الرحمان بوده وباید این موضوع درناک توسط مراجع داخلی وبین الملی واحقاق حقوق جانباختگان ومجروحان این حادثه جانگدازبه صورت دقیق وجدی بررسی شود.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد:این حادثه بزرگ ودرناک که به شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام در کشور ما وسایر دیگر کشورها انجام شدبه واقع غم بزرگی بود که بسیاری از خانواده ها را در ایام عید قربان وعید غدیر خم داغدار نمود که برای بازماندگان این حادثه از خدای منان طلب صبرمی نمایم.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین  از برگزاری ایین مراسم عمامه گذاری طلاب علمیه قزوین در هفته جاری خبردادوگفت:طلاب حوزه های علمیه بعد از 5 سال تحصیل در حوزه وکسب صلاحیت اخلاقی از معاونت حوزه وتوان پاسخگویی به سوالات مردم می توانند ملبس به لباس روحانیت شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد:معمولا در اعیاد اسلامی در حوزه های علمیه سراسر کشور این مراسم با حضور طلاب واساتید ومراجع وعلما به خصوص در شهر قم هم توسط مراجع عظام برگزار می شود.

حجت الاسلام افشار تصریح کرد:ین مراسم باشکوه در هفته جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین –مدیریت حوزه علمیه وجمعی از اساتید وطلاب در سالن اجتماعات مسجد النبی برگزار می شود.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها