کارشناس مسائل سیاسی گفت: آل سعود بسیار راحت و بدون هیچگونه مسئولیت پذیری و عذرخواهی از ملت مسلمان جهان از کنار این حادثه عبور می کند و مقصر اصلی را خود مسلمانان می داند که این خود شرم آور است.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۰۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین عباسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص حادثه اخیر منا ضمن عنوان بی کفایتی آل سعود اظهار داشت: رژیم ملعون آل سعود به قدری خود را مشغول کشتار در یمن کرده است که این حادثه برایش عادی می باشد.
وی افزود: آل سعود بسیار راحت و بدون هیچگونه مسئولیت پذیری و عذرخواهی از ملت مسلمان جهان از کنار این حادثه عبور می کند و مقصر اصلی را خود مسلمانان می داند که این خود شرم آور است.
کارشناس مسایل سیاسی خاطر نشان کرد: جهان اسلام باید حرکتی از خود نشان دهد و تاکید کند از هر کشور مسلمان نماینده ای جهت مدیریت حج در مکه و مدینه حاضر شود و اداره امور را در دست مسلمانان قرار دهند.

وی یکی دیگر از علل این حادثه را ارتباطات داخلی در سران عرب دانست و گفت: به جهت نشان دادن بی کفایتی سران جدید و مدیریت سران گذشته عرب، بسیاری از آن ها با جان مردم مسلمان بازی می کنند و موجب کشته شدن شمار زیادی از حاجیان می شوند.

حجت الاسلام عباسی خطاب به مسئولین گفت: مسئولین کشوری به یک تسلیت گفتن اکتفا نکنند و با در دست گرفتن مدیریت حج اقدامی انجام دهند تا دیگر کشورهای مسلمان شاهد اینگونه حوادث نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است اقدامات شایسته ای که در شأن مسلمانان جهان در مدیریت حج است گرفته شود.
ارسال نظرات