خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی استان قزوین:
حجت الاسلام مصائبی گفت: شهدا با انتخاب راه خود و تقرب به درگاه الهی، به عنوان شایسته ترین انسان ها بر روی زمین توانستند با نثار جان خود، انقلاب و ایران اسلامی را در برابر توطئه های دشمن، بیمه کنند.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۹۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت " هفته دفاع مقدس" اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها و ایثارگری های مردمی انقلابی است که در طول 8 سال  جنگ تحمیلی با تمام وجود از آمال و آرزوهای خود گذشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: در این دوران 30 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد و عده ای که در حال حاضر جزء آزدادگان ، ایثارگران و جانبازان جامعه هستند در عصر امروزی ،تجلی مقاومت و ایثار هستند به بیان دیگر، شجاعت و آزادگی و سرافرازی کشور مدیون انسان هایی است که اجازه  ندادند ذره ای آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر با الگو برداری از شهدا، اطاعت  و تبعیت از ولی فقیه در راستای همدلی و همزبانی می توان همچون جنگ تحمیلی با دشمنان مبارزه کرد به دلیل اینکه دشمنان در صدد هستند که انقلاب اسلامی را در بین جوانان کمرنگ جلوه دهند.

نگذارید دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود

به گفته وی، الگو برداری از شهدا، اطاعت و تبعیت از ولی امرمسلمین در راستای همدلی و همزبانی  می تواند وحدتی را بین مسلمانان ایجاد کند که هیچ کشوری توانایی مقابله با مسلمانان را نداشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولین و مردم وظیفه دارند که نگذارند دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود تصریح کرد: برنامه ریزی در راستای فرهنگ مجاهدت های رزمندگان اسلام باید در راستای نوشتن کتاب، ساختن فیلم و همکاری و تعامل اهای رسانه همچون صداو سیما و مطبوعات انجام پذیرد تا جوانان پررنگ  تر از همیشه با فرهنگ ناب دفاع مقدس مانوس شوند.

پاسداشت خون شهدا با احترام به خانواده آنان انجام می پذیرد

  به گفته وی ،شهدا با انتخاب راه خود و تقرب به درگاه الهی، به عنوان  شایسته ترین انسان ها بر روی زمین  توانستند با نثار جان خود، انقلاب و ایران اسلامی را در برابر توطئه های دشمن، بیمه  کنند.

 حجت الاسلام مصائبی ، با تاکید بر احترام و بزرگداشت خانواده های شهدا افزود: احترام به خانواده شهدا نیز باید در راستای پاسداشت خون شهدا باشد، چرا که پدران و مادران شهید با تربیت چنین فرزندانی و خانواده ها با همراهی چنین همسران و پدرانی به این جایگاه رسیدند.

این گفت و گو ادامه دارد....

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها