به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای شهرستان چابهار برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان چابهار در گرامی داشت هفته دفاع مقدس با همکاری منطقه آزاد تجاری و سپاه شهرستان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۷۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

 به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج : فرمانده سپاه چابهار در مراسم یادواره شهدای شهرستان چابهار اظهار کرد: مقاومت ایران در دوران جنگ، سرنوشت کشورهای اسلامی را تغییر داد و بیداری اسلامی را همراه خود ایجاد کرد، تا نیروهای جهادی و بسیجی در کشور‌های اسلامی متحد شوند.

سرهنگ پاسدار علی کوهستانی، با تاکید بر اینکه فعالیت در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر نوجوان و جوان بسیار مهم است، افزود: در حال حاضر قشر عظیمی از نسل جوان با استقبال از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد این استان حضور دارند و تلاش می‌شود که با برنامه‌های متنوع فرهنگی در این زمینه کار و فعالیت شود.

وی با بیان اینکه مسیر و راه شهدا باید الگوی همه جوانان و نوجوانان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت در راستای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

کوهستانی بیان کرد: شهدا با اخلاص کارهای خود را پیش می‌بردند ولی امروزه اخلاص ما ریا است و اگر بخواهیم در مقابل دشمن همانند شهدا بایستیم باید با اخلاص کامل وارد شویم.

در این مراسم که با حضور امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان چابهار، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، معاون فرماندار ویژه، مولویها، معتمدین و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و مسوولان محلی چابهار برگزار شد از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات