خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در یادواره شهدای دانش آموز:
امروز سخت است که بعضی ها آمریکا را فرشته نجات بدانند و ادعا کنند که باید به هر طریقی که شده با آنان توافق کنیم چرا که مذاکراتی که عزت و حرمت شهدا را زیر سؤال ببرد؛ مردود است.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۳۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در یادواره شهدای دانش آموز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت حادثه جانگداز منا گفت: حادثه ای که در سرزمین منا اتفاق افتاد؛ فاجعه ای وحشتناک بود که باید فهمید مسبب اصلی این فاجعه چه کسی است؟

جبهه یزید تمام شدنی نیست/ یزید زمان ما آمریکاست

وی ادامه داد: مسبب اصلی وقایع و اتفاقاتی که در جهان اسلام می افتد؛ کسی جز آمریکا و صهیونیست نیست و مطمئن باشید که نه جبهه یزید تمام شدنی است و نه خود یزید، یزید آن زمان کسی دیگر بود و یزید امروز آمریکاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با بیان اینکه ریشه تمام اتفاقات، از بی بصیرتی است اظهار داشت: ما باید بصیرت خود را بالا ببریم و آمریکا این دشمن واقعی را که در پشت صحنه، خود را مخفی کرده است خوب بشناسیم چرا که اگر بصیرت ما بالا نباشد؛ قضیه را باخته ایم.

آمریکا محور تمام شرارت ها است

زارعی با اشاره به اینکه آمریکا تنها کشوری است که در کنار عراق با ما مستقیم وارد جنگ شد، گفت: آمریکا محور تمام شرارت ها است و با اینکه خود را کدخدای جهان میداند ولی نوکر صهیونیست است چرا که حتی در مسائل پیش پا افتاده با اسرائیل مشورت می کند.

وی عنوان کرد: امروز سخت است که بعضی ها آمریکا را فرشته نجات بدانند و ادعا کنند که باید به هر طریقی که شده با آنان توافق کنیم چرا که مذاکراتی که عزت و حرمت شهدا را زیر سؤال ببرد؛ مردود است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با تأکید بر اینکه ما در جنگ نرم قرار داریم و باید مواظب هجمه های دشمن باشیم گفت: هدف دشمن تهی کردن ما از معنویت هاست و اگر به وصایای تمامی شهدا دقت کنید خواهید دید که حرف همه آنان رعایت حجاب و عفاف، یاری کردن ولایت و خالی نشدن سنگرهاست.

زارعی ادامه داد: یکی از هجمه های دشمن همین ماهواره هایی است که بشقاب های آن پشت بام های خانه های بعضی افراد قرار دارد و بدانید دری که از آن ماهواره وارد شود؛ از همان در ایمان خارج می شود.

گفتنی است، از جمله دیگر برنامه های این یادواره می توان به روایت شهید یاسر اکبرزاده از زبان مادرشان، به نمایش درآمدن تمثال شهدای دانش آموزی و تقدیر از فرزند جانباز و آزاده سمیعی و خواهر شهید برزگری اشاره کرد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها