خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازمان دانش آموزی قزوین گفت:
مسئول بسیج سازمان دانش آموزی قزوین بیان کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران معنوی و آرمانی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مانند برگ زرین در تاریخ ایران به ثبت رسیده که ما وظیفه داریم آن را برجسته کنیم و انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

سرهنگ رضا اسفندیاری مسئول بسیج سازمان دانش آموزی  استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با بیان اینکه ما باید الگو های گذشته که همان شهدا هستند را به نسل جوان معرفی کنیم، اظهار کرد: 8سال دفاع مقدس برای ما تاریخی مفتخر است و ما نباید آن را در موزه نگه داریم بلکه باید به نسل آینده که در زمان جنگ حضور نداشتند انتقال دهیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: دوران دفاع مقدس یک دوران معنوی و آرمانی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مانند برگ زرین در تاریخ ایران به ثبت رسیده که ما وظیفه داریم آن را برجسته کنیم و انتقال دهیم.

اسفندیاری اضافه کرد: در حالا حاضر کشور در امنیت و ثبات کامل به سر می برد که این را مدیون خون شهدا و رشادت ها آنان با صبر و استقامت مردم ایران هستیم.

مسئول بسیج سازمان دانش آموزی عنوان کرد: 8سال دفاع مقدس اولین جنگ طولانی در تاریخ ایران بود که حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم و این خود باعث عزت و سربلندی است.

وی تصریح کرد: ایران در آن زمان در جایگاهی بود که امام خمینی(ره) صلاح را در امضا قطع نامه 598 دیدند و این خود باعث شد که انقلاب اسلامی مقتدرانه پیروز شود و نگذارد دشمن به اهداف خود برسد.

اسفندیاری درپایان افزود: دشمن بعثی اعلام کرد که من این قطع نامه را قبول ندارم و در نتیجه تمام اهداف آنان نقش بر آب شد و انقلاب اسلامی توانست بار دیگر دشمنان خود را با تدابیر رهبری به پیروزی برساند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها