خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با یاداوری رشادت و حماسه آفرینی رزمندگان،جوانان را بیشتر با این ارزش‌ها آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۲۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سیدکاظم حسینی مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه شرکت چینی بهداشت برگزار شد،گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با یاداوری رشادت و حماسه آفرینی رزمندگان،جوانان را بیشتر با این ارزش‌ها آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دفاع  مقدس معادلات جهانی را در ابعاد مختلف بر هم زد، اظهار کرد: بی شک این حماسه آفرینی هرگز از ذهن ملت ایران و نسل های آینده فراموش نخواهد شد و تا ابد در ذهن‌ها ماندگار خواهد ماند.

 ایشان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از شکست در عرصه جنگ سخت نه تنها هرگز از کینه ورزی و عداوت خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نکشیدند، بلکه هر روز دامنه توطئه های خود را در ابعاد مختلف به روی ملت ایران گسترده تر نموده‌اند.

حسینی تصریح کرد: گروهک‌ها و کشورها مستکبر باحمایت استکبار و صهیونیسم مسلمانان بی گناه را در سوریه و عراق به شهادت می‌رسانند و غرب‌ها  با این حربه سعی در تخریب وجهه دین مبین اسلام وگسترش اسلام هراسی در رأس آن شیعه هراسی در دنیا دارند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین افزود: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران در حساس ترین  برهه قرار دارد و تمام مستضعفین جهان چشم به این انقلاب و نظام دارند و همانطور که در 8سال دفاع مقدس سرفراز و سربلند شده‌ایم ،به فضل الهی ازاین امتحان سربلند خواهیم شد و بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها