فرمانده سپاه میرجاوه:

اتحاد و همدلی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه شهرستانی میرجاوه گفت: اتحاد وهمدلی رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۰۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه شروع کننده جنگ نبود بلکه رزمندگان اسلام در جنگ نابرابری که بر ما تحمیل شد از خاک مقدس کشور دفاع و پاسداری کردند.

وی افزود: زمانی که صدام از سوی اربابان غربی وآمریکایی خود برای جنگ با ایران انتخاب شد، مورد خشم و غضب آنان بود و انواع تحریم ها را تحمل می کرد و اربابان غربی و آمریکایی صدام تنها راه فرار عراق از این تحریم ها را، حمله به ایران و جنگ با جمهوری اسلامی می دانستند.

وی خاطر نشان کرد: اتحاد و همدلی رمز پیروزی رزمندگان در دوران  8 سال دفاع مقدس بود؛ دشمن بعثی ازهیچ گونه جنایتی در حق مردم ایران دریغ نداشت و در این جنگ نابرابر جوانان ما از شیعه وسنی با اتحاد و همدلی در کنار هم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند تا ذره ای از خاک کشور از آن جدا نشود و این از جان گذشتگی رزمندگان باعث شد تا امروز کشور ما به کشوری قدرتمند در جهان مبدل شود.

سرهنگ کرد تاکید کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که آمریکا و هم پیمانانش به دنبال مذاکره با ایران هستند این به دلیل ناتوانی آنان در مقابله با جمهوری اسلامی و پذیرش ایران به عنوان یک ابرقدرت جهانی است.
ارسال نظرات