در نمایشگاه هفته دفاع مقدس سنندج غرفه دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی کردستان برپا می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۸۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس نمايشگاهی تحت همين عنوان در شهرستان سنندج برپا شده است.

در اين نمايشگاه رشادتها و جانفشانیهای نيروهای مردمی و نظامی ميهن اسلامی و دستاوردهاي دفاع مقدس به روايت تصاوير در معرض ديد بازديدکنندگان می باشد.

در این نمایشگاه پوسترهایی از مقایسه ابزار و اهداف دشمن در جنگ نرم و تبلیغاتی و رسانه ای با جنگ سخت و تسلیحاتی به شکل پوستر و نیز وصايای شهيدان که نمايانگر خلوص نيت، ايثار و ارادت خاص آنان به رهبر کبير انقلاب اسلامی است در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی كردستان نيز در برپايي اين نمايشگاه مشاركت فعال داشته و ضمن معرفي شهدای گروه پزشکی استان که همگام و همدوش ساير مردم به دفاع از ميهن پرداختند خدماتي را از قبيل ارائه منابع آموزشي (پمفلت، بروشور و سي دي آموزشي سلامت) و نيز ارسال پيامهاي بهداشتي از طريق بلوتوث ارائه می دهد.

بر طبق اظهارات مسئولين نمايشگاه ميزان بازديد و استقبال مردم از غرفه دانشگاه علوم پزشکی كردستان بالا بوده است.

گفتنی است اين نمايشگاه در پارك ديدگاه سنندج و با حضور ادارات، سازمانها و گروهای مردمی شرکت کننده در جنگ تحميلی برپا و از 31 شهريور ماه شروع و به مدت يك هفته ادامه داشته و همه روزه از ساعت 9 صبح الي 13 ظهر و نيز از ساعت 15 الي 22 برپاست.


ارسال نظرات