خبرهای داغ:
بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه ادیان و مذاهب قم درباره حادثه منا:

سکوت و انفعال دولتهای اسلامی، خیانت به امت اسلام است

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه ادیان و مذاهب در بیانیه ای در خصوص حادثه اخیر مکه و جان باختن هزاران نفر از حجاج کشورهای اسلامی، ضمن محکوم نمودن عملکرد غیر مسئولانه آل سعود بر لزوم خارج شدن دولتهای اسلامی از سکوت و انفعال تاکید نموده و آن را خیانتی به امت اسلامی دانستند.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۷۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه ادیان و مذاهب قمدر بیانیه ای در خصوص حادثه اخیر مکه و جان باختن هزاران نفر از حجاج کشورهای اسلامی، ضمن محکوم نمودن عملکرد غیر مسئولانه آل سعود بر لزوم خارج شدن دولتهای اسلامی از سکوت و انفعال تاکید نموده و آن را خیانتی به امت اسلامی دانستند.

در این بیانیه آمده است: با پیام صلح و وحدت برای برپایی حجی که حیات طیبه اسلام است هجرت کردند...جانشان را سیراب کردند با نوای دلنشین مولایشان حسین و درمسیر رمی شیطان و تکرار شعار ابراهیم خلیل الله بودند که فرمود:"انی بریء من المشرکین" و در آستانه شادی از پذیرفته شدن قربانی واعمالشان! اما چه کردند نامسلمانان با حاجیان خانه ی خدا! رژیم خبیث آل سعود که خدمت به زائران بیت الله را متعهد شده است با عملکرد غیرمسولانه، حج امسال را به کام حاجیان ومسلمین جهان تلخ کرد و جهان اسلام را غرق اندوه وماتم ساخت! با این وجود شاهد گستاخی وزیربهداشت این رژیم سفاک بودیم که فاجعه بشری صحرای منا را قضا و قدر، وکوتاهی خود حاجیان میخواند! وشانه از بار سنگین و ننگین مسولیت این فاجعه خالی میکند! حوادث سال66و سال 72 وحوادث ناگوار امسال حج ابراهیمی گویای عدم کفایت رژیم خبیث آل سعود در خدمت به مسلمانان است! انسان های بی درد و بی سوزی که جز به رفاه حیوانی خود نمی اندیشند! دین خدا را همچون سرمایه تجارت و زراندوزی وقدرت طلبی خود میدانند! سلاطین وروسایی که منافع وجان ملت های مسلمان و مظلوم و ضیوف الله را در مقابل آلهه ی آمریکایی،اروپایی و صهیونیستی قربانی میکنند و به حمایت آنان برای ادامه ی قدرت ننگین خود چشم میدوزند! این همان اسلام آمریکائی رژیم نوکرصفت آل سعود است که از رهبر فقیدمان به یاد داریم. و اما ابرهه زمان با هر نیتی که عامل این حوادث تلخ و ناگوار باشد وظیفه ی ما دفاع از اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه واله) و حفظ وحدت امت اسلام است.

در این بیانیه با بیان اینکه بنابراین مسلمانان باید نسبت به سوءاستفاده و اقدامات توطئه آمیز دشمنان برای تضعیف و توهین به اسلام کاملا حساس و هوشیار باشند، خاطرنشان شده است: سکوت وعمل منفعلانه سران کشورهای عرب و اسلامی درخصوص این فاجعه ی اسف بار انسانی-اسلامی خیانت آنان به امت مسلمان محسوب می شود!وبدانند دلبستگی به این رژیم جز ننگ سودی ندارد چراکه آل سعود که با سکان داری جوانی ناپخته و عیاش و سرسپرده شیطان بزرگ اداره میشود روبه زوال وفروپاشی است! تصمیم ناشیانه او در تغذیه وتربیت حیوان صفتان داعشی وو تزریق آنان به کشورهای اسلامی، حمله ی جنون آمیز به مردم بی دفاع و مظلوم یمن،و بی اهمیتی و بی مسولیتی نسبت به آرامش و جان مهمانان حج ابراهیمی گویای این حقیقت است.

در بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه ادیان و مذاهب قم اضافه شده است: حال که عدم کفایت رژیم نوکرصفت آل سعود در کلیدداری خانه خدا بر همه ی امت اسلامی روشن شده ضرورت دارد ملل اسلامی برای "خلع ید" عربستان از حرمین شریفین گامی جدی بردارند.

در پایان باعرض تسلیت به صاحت قدسی صاحب الزمان(عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده های داغدار وعزادار حاجیان عزیز، این وعده ی الهی را یادآور می شویم که فرمود:" لقد صدق الله رسوله الرءیا بالحق لتدخلن المسجدالحرام ان شاءالله امنین محلقین رءوسکم ومقصرین لاتخافون..." فتح27 با وعده ی الهی ان شاءالله حسرت حلاوت این جنایات بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار