همایش طلائی های دوران دفاع مقدس با حضور طلایه داران و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۷۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طلایه داران و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی استان زنجان بمناسبت هفته دفاع مقدس درهمایش همایش طلائی های دوران دفاع مقدس به میزبانی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در سالن ورزشی مجموعه فرهنگی امام علی(ع) دور هم گرد آمده و دیداری تازه کردند.
در این همایش که همزمان با سالروز ورود دو شهید گمنام به شهر برگزار شد، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، فرمانده تیپ216 مستقل ارتش، بیگلری رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، علی صفری رییس صدا و سیما مرکز زنجان، محمد اسماعیلی نماینده مردم شهرستان زنجان درمجلس، سعید امیدی رییس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اداری استان و خانواده های گرامی شهدا حضور داشتند.
سپاه استان با برگزاری این همایش، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، زمینه ی دیدار دوباره دوستان چند ساله را فراهم کرد و این طلایه داران طلایی دوران را تکریم کرد.
نماینده ی ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان در این همایش گفت: پیروزی به معنای سربلندی در این امتحان و پیروزی در جنگ مانند انقلاب، بسیار استثنایی بود.
آیت الله علی خاتمی افزود: هیچ کدام از ابر قدرتها پیروزی ایران را پیش بینی نمی کردند زیرا آمادگی جنگلی ایران در ابتدای جنگ فقط 38 درصد بود، اما وجود رهبر در این امر بستر موثر است.
همچنین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ضمن تشکر از حضور همه ی میهمانان، از نقش طلایه داران و پیشکسوتان گفت: فرماندهان تیپ 216 ارتش، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی یادگارانی هستند که هشت سال مقابل ابر قدرتها مقاومت کردند و فاتح عملیات های بزرگ شدند و امروزه هیچ کشوری جرات تجاوز نظامی را به کشور ندارد..
سردار جهانبخش کرمی افزود: امروزه دشمن در صدد گرفتن روحیه ی شلمچه ای و باور دینی از ما و جوانان ماست اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید تحرکات دشمن را رصد کرد و نقشه های شوم آنان را خنثی کرد.
کرمی اظهار داشت: این همایش در راستای عمل منویات مقام معظم رهبری است که باید اجرا می شد.
این برنامه یکی از هزار برنامه ی سپاه برای گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس بود که با حضور مسئولین استانی برگزار شد و برنامه های گرامیداشت این هفته همچنان در حال اجراست.


ارسال نظرات