به مناسبت هفته دفاع مقدس

افتتاح نمایشگاه یادمان دفاع مقدس در شهر علی اکبر

نمایشگاه یادمان دفاع مقدس باحضور مسئولین شهرستان هامون در محل مصلی شهر علی اکبر افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۴۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یادمان دفاع مقدس باحضور مسئولین شهرستان هامون وخانواده معظم شهداء در محل مصلی شهر علی اکبر افتتاح گردید.

برادر پاسدار حسن صیادی فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل (ع) در گفت و گو با خبرنگار ما  با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال سعی شده تا در هفته دفاع مقدس بحث برپایی نمایشگاه یادمان دفاع مقدس به منظور آشنایی نسل جوان انجام شود تا بدینوسیله بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های دفاع مقدس را به مردم ارائه دهیم.

وی آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس را از اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد و افزود: نوجوانان و جوانان و بویژه خانواده ها در این نمایشگاه رشادت های رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی را از نزدیک می‌بینند و بحث دفاع مقدس نمود پیدا می‌کند.

فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل (ع)  با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب 12 غرفه دایر گردیده است، مهمترین غرفه های این نمایشگاه را تهاجم فرهنگی ، دولت وملت وهمدلی وهمزبانی ،شهدای گمنام ، تجهیزات نظامی و انتظامی و سیری از برنامه های جنگ سخت تا جنگ نرم در قالب ماکت نام برد.

صیاد در ادامه افزود : با توجه به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با اول ذی الحجه و ایام غدیر ترسیم گوشه ای از واقعه غدیر در یکی از غرفه ها به نمایش گذاشته شده است.

ساعت بازدید نمایشگاه را ازتاریخ 31/6/94 به مدت 12 روز از ساعت 16 الی 20 جهت بازدید عموم علاقمندان خواهد بود.

صیاد در پایان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس شهرعلی اکبر از برگزاری مراسم ، گلباران مزار شهدای شهر دیدار با خانواده معظم شهدا برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی از جمله مهمترین این برنامه ها یاد کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار