خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه بصیرت نافذ سلاحی است که تمام افراد باید آن را در نظر بگیرند و گول شیطان بزرگ را نخورند گفت: امروز آل سعود بازیچه دست آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۴۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمود رضا بخشی در همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان نهبندان با اشاره به فاجعه تلخ منا و جان باختن تعداد زیادی از حجاج اظهار کرد: این فاجعه تلخ بی کفایتی و بی تدبیری رژیم آل سعود را نشان می دهد و باید بدانیم که آنها دست نشانده آمریکا هستند.

وی افزود: باید در مقابل جریانات و اتفاقات بصیر باشیم و قطعا پشت صحنه این حادثه آمریکا و صهیونیست است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه بصیرت نافذ سلاحی است که تمام افراد باید آن را در نظر بگیرند و گول شیطان بزرگ را نخورند ادامه داد: همگان باید بدانیم که آمریکا شیطان بزرگ است و خواهد ماند.

بخشی تاکید کرد: امروز آل سعود از خود اختیاری ندارد و بازیچه دست آمریکا است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان، شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس گفت: این رشادت ها باعث شد که دفاع مقدس ماندگار شود و امروز هم وظیفه رزمندگان است که در مقابل اتفاقات و جریاناتی که انحرافی در آن دیده می شود؛ سکوت نکنند و واکنش نشان دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با رشادت های خود در مقابل رژیم بعث یک وجب از خاک این کشور را به دشمن ندادند.

بخشی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همگان است که از رشادت های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان قدردانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها