بیانیه پایگاه بسیج طلاب حوزه خواهران الزهرا(س) بوشهر در خصوص فاجعه منا

طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بوشهر با صدور بیانیه ای خواستار مجازات عاملان فاجعه منا شدند.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۱۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بوشهر با صدور بیانیه ای خواستار مجازات عاملان فاجعه منا شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد و ال محمد و عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم حجت بن الحسن العسکری(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی).

جهان اسلام بار دیگر شاهد فاجعه ای عظیم و دردناک بود به طوری که در مراسم امسال حج بیش از پیش بی لیاقتی, خشونت و توحش سعودی ها برجهانیان ثابت شد و این امر در منا و رمی جمرات به اوج خود رسید و هزاران نفر از مسلمانان جهان با لباس احرام به دیدار معبود شتافتند.

ما طلاب و بسیجیان حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) بنابر اصل آزادی خواهی اعلام می کنیم تکرار این قبیل جنایات قابل بخشش نیست و این رژیم فاسد باید مسولیت این فاجعه را برعهده گیرد و خاطیان را اشد وجه, مجازات کند در غیر این صورت از دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در خواست می کنیم تا با اقدامات لازم این مسئله را در دادگاههای بین المللی پیگیری کند و توحش و بی لیاقتی سعودی ها را در مجامع بین المللی بر اثبات برسانند.

این حادثه دلخراش را به خانواده های جانباختگان و ملت غیور ایران تسلینت گفته و از خداوند متعال به مصداق ایه شریفه «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه» [کسی که از خانه خود بیرون بیاید در حالی که بسوی خدا و رسولش هجرت می‌کند پس مرگش فرا برسد تحقیقا اجر او با خداوند می‌باشد] برای جانباختگان علو درجات را مسئلت داریم

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پایگاه مقاومت بسیج طلاب حوزه علمیه خواهران الزهرا(س)

 

ارسال نظرات