خبرهای داغ:
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا راه اقتدا به شهدا را، راه موفقیت دانست و بیان کرد: اصل تبعیت از ولی امر یعنی اینکه به تمام صحبت های رهبری بدون هیچ سخنی گوش فرا دهیم و به آن به خوبی عمل کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۰۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم پنجمین یادواره سرداران و 700شهید استان قزوین در غرب و شمال غربی کشور با حضور سردار احمد رضا رادان  رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا رگزارشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه امام خمینی (ره) و ملت ایران در مقابل تمام کشورهای کفرایستادگی کردند، خاطر نشان کرد: کردستان به همت رزمندگان به پیروزی رسید با اینکه دشمنان را به عقب نشینی وادار کردیم ولی جنگ تمام نشده بلکه هنوز تداوم دارد و بین عقیده‌ است، جنگ بر سر سرزمین،آب و خاک نیست.

 رادان علت پیروزی در دفاع مقدس را جمهوری اسلامی دانست و افزود: انقلاب ما امام، و امام نیز امت دارد دشمنان به این نکته توجه نکردند در جایی که امام باشد و ملت ایشان را حمایت کنند هیچ وقت شکست ایران را نخواهند دید.

این مسئول با بیان سخن معمار کبیر انقلاب "جنگ چیزه بدی نیست، ما به دنبال جنگ نیستیم ولی خمودگی ها را ازبین می برد." ادامه داد: ما در زمان جنگ حتی از ابتدایی ترین وسایل نیز محروم بودیم به طور مثال ما حتی نارنجک دستی و سیم خاردار که یک وسیله معمولی بود را نداشتیم و چون یک وسیله دفاعی محسوب می‌شد همسایه های کشور آن را در اختیار ما نذاشتند و در حال حاضر به خواست خداوند ایران حرف اول را در تجهیزات می زند.

وی گفت: همواره کسانی هستند که می خواهند بین امت و رهبری اختلاف ایجاد کنند تا وحدت و یک پارچگی جامعه را از بین ببرند، دشمن همان طور که در زمان رسول خدا تردید ایجاد کرد در زمان مقام معظم رهبری نیزمی خواهد تردید به وجود بیاورد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا راه اقتدا به شهدا را، راه موفقیت دانست و بیان کرد: اصل تبعیت از ولی امر یعنی اینکه به تمام صحبت های رهبری بدون هیچ سخنی گوش فرا دهیم و به آن بخوبی عمل کنیم.

رادان در ادامه اضافه کرد: اگر از رهبر خود حمایت نکنیم در دنیا شرمنده جانبازان و ایثارگران و در آخرت شرمنده شهدا هستیم.

این مسئول تصریح کرد: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی در حال حاضر در کنار کاخ صدام نماز جماعت برگذار می شود و جوانان ما در عراق حضور دارند تا از برادران مسلمان خود دفاع کنند و نگذارند داعشی ها  به هدف خود که شیعه کشی است برسند.

وی با بیان اینکه روزی را خواهید دید که آل صعود در دامن آتش داعش گرفتار می شود و روزگار خوشی را نمی بیند عنوان کرد: آمریکایی ها به دنبال پرورش داعشی ها نیستند بلکه می خواهند آنها را مدیریت کنند و مطمئنا به جایی نخواهند رسید.

رادان در پایان گفت: ولی امر، ولی فقیه، نائب امام زمان و رهبر عزیزمان فقط از ما یک چیز می خواهد آن هم بصیرت است، به این معنی که پشت سر ولی امر خود حرکت کنیم و ایشان را هیچ گاه تنها نگذاریم.

 و در پایان مراسم از خانواده های شهید حفظ اله عابدینی، شهید احمد اله یاری، شهید محسن بلندیان، شهید سید نورالدین ابراهیمی، شهید رضا سگز آبادی و شهید مصیب کشمرزی تجلیل به عمل آمد.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها