دفاع مقدس درخشنده‌ترین نگین تاريخ ایران اسلامی است

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا گفت: هشت سال دفاع مقدس درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۸۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش بسيج سید امین موسوی ظهر امروز در مراسم هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وی خاطر‌نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین ایران اسلامی است.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا افزود: میراث رزمندگان اسلام در هشت سال فداکاری و دفاع از میهن بیانگر ایثار و از خودگذشتگی انسان‌هایی است که از جان خود گذشتند و این وظیفه ماست که از دستاوردهای آنان که استقلال و آزادی و عزت و شرف ایران اسلامی است، پاسداری کنیم.

موسوی تاکید کرد: امروز ما باید شکرگزار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم، چراکه این دستاوردها حاصل تلاش رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی بیشتر در خصوص شهید و شهادت، از متولیان فرهنگی خواست برای نهادینه‌ کردن فرهنگ ایثارگری برنامه‌های موثری را تدوین و اجرا کنند.

فرمانده حوزه مقاومت چاروسا یادآور شد: اگر بتوانیم این هفته را به نسل سوم و چهارم انقلاب بشناسانیم، روحیه جهاد را زنده نگه داشته و این روحیه جهاد و ایثار لازمه مملکت است.

موسوی با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با افتخار دفاع می‌کردند اذعان داشت: با احیا و تبیین این هفته یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده و به نمایش می‌گذاریم و اعلام خواهیم کرد که بسیجیان با افتخارتر از دوران هشت سال دفاع مقدس آماده دفاع از مهین اسلامی هستند.

ارسال نظرات