"نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روزسه شنبه مورخه 31/6/94همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در شهرستان بم با حضور جمعی از مردم و مسئولین نیروهای نظامی و انتظامی در بلوار امام خمینی(ره) رژه رفتند.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

"به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بم به خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان :

"نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روزسه شنبه مورخه 31/6/94همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در شهرستان بم با حضور جمعی از مردم و مسئولین نیروهای نظامی و انتظامی در بلوار امام خمینی(ره) رژه رفتند.

در این مراسم دکتر مسلمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بم گفت: این هفته یادآور دلاورمردی شهیدان و جانبازانی است که در هشت سال دفاع مقدس با جان خود از میهن خویش دفاع نمودند.

وی گفت: امروز رزمندگان ما در بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی آماده مبارزه با زورگویان عالم هستند.

مسلمی به برتری نظامی ایران در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: قدرت ما از جنس نرم افزاری یا همان اعتقاد به خداوند و جهاد و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بم تاکید کرد: دشمنان انقلاب کسانی هستند که با شعار برقراری امنیت و دموکراسی به منطقه آمدند اما دستاورد آنها ظهور تروریسم وحشی و شعله ور شدن آتش نفاق در منطقه است.

این مسئول با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص سپاه تصریح کرد: معاندین نظام سعی بر خدشه دار کردن وجهه برخی از نهاد های انقلابی از جمله سپاه را دارند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سر به زیر و سرگرم کارهای اداری خود نیست بلکه یک ناظرِ آگاه و بینا و متوجه مسائل داخلی و خارجی است.

در ادامه حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مردم ایران هفته دفاع مقدس را جشن می گیرند چراکه این مهم جای جشن گرفتن دارد و همانطور که امام راحل فرمودند، دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است.

وی با اشاره به صحبت های امام راحل در خصوص جنگ تحمیلی عنوان کرد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که روی پای خود بایستیم؛ ما انقلاب خود را در جنگ صادر کردیم؛ ما در جنگ ریشه های انقلاب را محکم کردیم؛ ما در جنگ به مردم منطقه نشان دادیم که در تمام سالیان سال می توان با دشمنان و ابرقدرت ها مبارزه نمود؛ جنگ ما جنگ حق و باطل است و تمام شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بم تاکید کرد: جهان استکبار از ما راضی نخواهد شد مگز آن زمان که ما دست از ارزشهای انقلابیو اسلامی خود برداریم.

وی با بیان اینکه دشمنی بین حق و باطل تمام شدنی نیست تشریح کرد: براساس قرآن کریم دشمنی ایران با جهان استکبار تمام شدن نخواهد بود و تا زمانی که ملت به این حقیقت توجه دارند و دولت مردان ایستادگی از خود نشان دهند، خداوند نصرت و کمک خود را دریغ نخواهد کرد.

وی خطاب به دولتمردان گفت: مسئولین ما همانند گذشته نباید فریب لبخند دشمن را بخورند و همانطور که ریاست جمهوری در مراسم رژه نیرو های مسلح در تهران گفتند با این رهبری و با این نیرو های نظامی و انتظامی دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

وی در پایان بیان داشت: شایسته است در سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس شکر گذار نعمت انقلاب و چنین نیروهای هوشیار باشیم.

گفتنی است در این مراسم که فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند، یگان های نمونه پیاده نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج گوشه ای از توانمندیهای خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات