خبرهای داغ:
مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان:

هفته دفاع مقدس، تجلی گر شهامت های ایثارگران در دفاع از کیان میهن اسلامی است

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های شهیدان راه حق ، اسطوره های ایمان ، گل واژه های ایثار و تجلی گر شهامت های ایثارگران در دفاع از کیان میهن اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۵۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یادواره شهداء پایگاه شهید رحمان ثانی به همت حوزه شهید شهریکندیدر محل مسجد روستای قزل گنبد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور بسیجیان ، خانواده های معظم شهداء و اهالی روستای قزل گنبدهمراه بود مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان ضمن سخنانی پیرامون حادثة مهم دفاع مقدس گفت:

هفته دفاع مقدس، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی جنگ تحمیلی و بررسی چگونگی تبدیل شدن این جنگ به دفاع مقدس و دستاوردهایی که تا به امروز در پرتو آن نصیب ملت ایران و جبهه حق‌طلبان عالم شده است.

ماموستا رحمان محمد شریفی با بی بدیل دانستن نقش حضرت امام خمینی(ره) در مدیریت و فرماندهی جنگ، افزود: فرماندهی و مدیریت حضرت امام(ره) را می‌توان از عوامل اصلی مقاومت ملت ایران در برابر متجاوزان و تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس دانست بطوریکه ملت ایران تحت فرماندهی حضرت امام(ره) بر دشمنی غلبه کرد که از اندیشه‌های برتر نظامی دنیا و تجهیزات مدرن و پیشرفته قدرت‌های بزرگ برخوردار بود.

ماموستا شریفی تصریح کرد:حضرت امام (ره) یک رهبر و یک فرمانده نظامی الهی بود و توانست با سبک رهبری الهی خویش، جوانان مومن و انقلابی عاشق اسلام را، به رزمندگان اسلام با روحیه جهادی و شهادت‌طلبی تبدیل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار