خبرهای داغ:
در راستاي بررسي وضعيت و موقعيت پايگاه هاي شهيد كاوه جانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) در راس هيئتي اعم از مسئولين مهندسي قرارگاه و سپاه خوي در منطقه بلجوك و گوگرد حضور يافت.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۵۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار ارجمندی فر در حين بازرسي از وضعيت و موقعيت پايگاه هاي طرح كاوه گفت: اين پايگاه ها به منظور جلب رضایت مردم و اطمینان خاطر آنهادر وحدت و انسجام مسلمين مذاهب است.

و زمانی می توانیم به این امر مهم دست یابیم که همراه و مددکار مردم بخصوص روستانشینان عزیز باشیم و در همه امور به آنها خدمت کنیم و خود را جدا از آنها ندانیم.

وي با تبیین پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: بسيج در تحقق وحدت و همدلي رسالت سنگیني را بر عهده دارد و بايد در نهادينه سازي منويات و فرمايشات رهبري پيشقدم باشد.

ارجمندفر همچنين اظهار داشت: رشادت ها و ایثارگری های عشایر منطقه قابل تقدير است اما جا دارد كه همکاری و تعامل درراستاي انجام رسالت عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بيش از پيش باشد تا دشمنان را در نفوذ به كشور و تفرقه افكني بين مذاهب نااميد ساخت.

گفتني است كه جانشين قرارگاه حمزه سيد الشهدا در اين سفر موقعيت و مكان ساختمان جديد پايگاه هاي شهيد كاوه را مورد بازرسي و بررسي جغرافيايي قرار داد وهدف از اين پايگاه ها را تامین امنیت و حفظ جان و مال مردم عنوان كرد.

ارسال نظرات