مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده کنتور هوشمند در یازدهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب گفت: استفاده از کنتورهای جدید هوشمند آب می‌تواند نقش مهمی در بحث الگوی مصرف و مدیریت منابع آب داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۴۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل شرکت دیباگران فرایند "دیفاکو" با اشاره به این موضوع که شهروندان باید لزوم مدیریت مصرف آب را سرلوحه کار خود قرار دهند افزود: کنتورهای هوشمند آب را در واقع می توان از قبل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالیانه برنامه ریزی نمود تا بتوان میزان مصارف آب را تا حد ممکن مدیریت کرد.

بهروز آسیابان‌پور در خصوص ویژگی‌های این کنتورها اظهار داشت: از مهمترین امکانات کنتورهای هوشمند می‌توان به ارسال اطلاعات میزان مصارف آب به صورت پیام کوتاه به مسئولان، نصب بر روی انواع کنتورهای پالسی، التراسونیک و مغناطیسی، تأمین منبع تغذیه با استفاده از سلول‌های خورشیدی اشاره کرد.
وی بیان داشت: تمامی فعالیت‌های مربوط به بخش طراحی و ساخت کنتورهای هوشمند آب توسط شرکت دیباگران فرایند "دیفاکو" براساس به روزترین استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود و بزرگترین افتخار این شرکت این است که بر روی محصول، لوگوی ساخت ایران حک شده است.

ارسال نظرات