حجت الاسلام نظری گفت: امروز هدف اصلی کانونهای اندیشه غرب، تخریب رهبری ایجاد شک و شبهه در موضوع ولایت فقیه است
کد خبر: ۸۵۷۴۵۴۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام مجتبی نظری از اساتید حوزه و دانشگاه تبریز در یادواره شهدای منطقه علی آباد شهرستان خوی گفت: امروز افسران جنگ نرم وظیفه سنگینی بر دوش دارند و آنها هستندکه بایستی با همراه کردن فکر و قلمشان، جریانات اخیر را به موج تبدیل کنند، همانطور که در زمان تشییع شهدای غواص بجای آنها شنا کرده و خاطراتشان را در فضای مجازی زنده کردند.

وی تصریح کرد: بعد از فاجعه مصیبت بار منا، رسانه های عرب و لابی صهیونیست در تلاش هستند تا این حادثه را ساده نشان داده و حجاج را مقصر جلوه دهند و اینجاست که رزمنده فضای مجازی نباید بگذارد این لابی رسانه ای به هدف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام نظری اظهار کرد: شجره خبیث آل سعود 300 سال است که در عربستان حکومت می کنند و نباید بعلت درگیری شاهزاده ها، حاجیان ما تاوان پس دهند. اینکه ازدحام خود حجاج باعث ایجاد این فاجعه شده، نامعقول است چراکه حضور 2 میلیون نفری حجاج در مکه در مقایسه با حضور 25 میلیون نفری زائران پیاده در کربلای معلی اصلا قابل قیاس نیست و اگر مسلمانان بین المجالس عرضه داشته باشند باید مدعی خون حجاج باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اطمینان به ولایت فقیه و اطلاعت از رهبر، عهد پیمان با جان و روح(مهجهای) و مقاومت تا آخرین لحظه، سه ویژگی برجسته شهداء بود و مأموریت امروز ما در قبال خون پاک و مطهر شهیدان این است که به نوجوانان و جوانان بگوئیم امروز تکلیف و رسالت شما چیست.

نظری افزود: استکبار جهانی با راه اندازی یک جریان سعی دارد اسلام را با خشونت به جهانیان معرفی کند و در مسیر شناخت ولایت فقیه و امام زمان(عج) شبهه وارد کرده و اسلامی با تفکر مرجئه را در بین ما رواج دهند.

وی ادامه داد: همانطور که در قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان همواره بر ظالم و مرگ بر ظالم اشاره شده است، لذا امروز مصداق همین آیات جنایات و ظلم هایی است که آمریکا و ایادیانش در گوشه و کنار جهان انجام می دهد و شعار مرگ بر آمریکا نیز بر این پایه و اساس تا ابد ادامه خواهد داشت.

نظری اظهار کرد: امروز هدف اصلی کانون های اندیشه غرب، تخریب رهبری و ایجاد شک و شبهه در موضوع ولایت فقیه است.

مداحی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات